دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وزیر جهاد کشاورزی و تعدادی از مسئولان این وزارت‌خانه از نخلستان‌های دشتستان بازدید کرد.به گزارش فکرشهر، وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم استان بوشهر در زمینه کشاورزی، تولید خرما است که شهرستان دشتستان به عنوان یکی از قطب‌های تولید خرما محسوب می‌شود.محمود حجتی اضافه کرد: نخلداران استان بوشهر در سال‌های اخیر با مشکلاتی روبرو بوده‌اند که تلاش داریم این مشکلات را شناسایی و به صورت کارشناسی بررسی و برای رفع این مشکلات تلاش کنیم.
کد خبر: ۷۳۳۳
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: وزیر جهاد کشاورزی و تعدادی از مسئولان این وزارت‌خانه از نخلستان‌های دشتستان بازدید کرد.

به گزارش فکرشهر، وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم استان بوشهر در زمینه کشاورزی، تولید خرما است که شهرستان دشتستان به عنوان یکی از قطب‌های تولید خرما محسوب می‌شود.

محمود حجتی اضافه کرد: نخلداران استان بوشهر در سال‌های اخیر با مشکلاتی روبرو بوده‌اند که تلاش داریم این مشکلات را شناسایی و به صورت کارشناسی بررسی و برای رفع این مشکلات تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: فروش خرما یکی از مشکلات کشاورزان بوده است که امیدواریم بازار مناسبی برای این محصول پرفایده ایجاد شود و شاهد رفع دغدغه‌های کشاورزان در این زمینه باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: از همه توان و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات نخلداران و دیگر کشاورزان استان بوشهر استفاده خواهیم کرد تا شاهد توسعه کشاورزی در نقاط مختلف باشیم.

وی به نقش بسیار مهم کشاورزان در عرصه تولید و اقتصاد اشاره کرد و ادامه داد: در این سفر به خوبی وضعیت کشاورزی در استان بوشهررا مورد بررسی قرار خواهیم داد و برای رفع مشکلات این بخش تلاش می‌کنیم.

بازدید از اراضی پرورش میگوی جزیره شیف، کارخانه بسته‌بندی خرما تنگستان و کارخانه فرآوری میگو در شهرستان گناوه از برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان بوشهر است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر