دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۵۱۷
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

فکرشهر:  کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با جنوبی شدن جهت وزش باد میزان دما و رطوبت در این استان بالا گرفت.

به گزارش فکر شهر و به نقل از ایرنا، پیام مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دما در برازجان و اهرم به ترتیب به ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: در این مدت گناوه، خارگ، عسلویه و دیر نیز به ترتیب رطوبت ۹۳، ۸۶، ۸۳ و ۸۱ درصد را تجربه کردند.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و روزهای آینده، شرجی و رطوبت بالای هوا، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی، پدیده‌های غالب در این استان خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین امروز و فردا در مناطق شرقی استان بوشهر در برخی ساعت‎ها با افزایش پوشش ابر، احتمال رخداد موقت ناپایداری جوی و افزایش سرعت وزش بادهای بویژه شمال شرقی دور از انتظار نیست.

مساعدی یادآور شد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز در برخی ساعت‎ها به سرعت وزش بادهای جنوبی روی دریا افزوده می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعت‎هایی با افزایش ابر و وزش باد و در صبحگاه در برخی مناطق همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی اظهار داشت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی و طی ساعت‎هایی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا۳۰ تا ۹۰ و گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

مساعدی اظهار داشت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۵۷ دقیقه بامداد، مد اول ۰۸:۲۰ ، جزر دوم ۶:۰۷ و مد دوم ۲۲:۰۷ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر