يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: تا 2 یا 3 ماه آینده طی مراسمی باشکوه ضریح خیمه‌گاه ابوالفضل(ع) از استان بوشهر به کربلا منتقل می‌شود.به گزارش فکرشهر، عبدالرضا مطاف عصر امروز در جمع مسئولین سپاه امام صادق(ع) ضمن اعلام این خبر افزود: 7 مرحله از مراحل بازسازی خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) تقریبا به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۷۳۶۵
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: تا 2 یا 3 ماه آینده طی مراسمی باشکوه ضریح خیمه‌گاه ابوالفضل(ع) از استان بوشهر به کربلا منتقل می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا مطاف عصر امروز در جمع مسئولین سپاه امام صادق(ع) ضمن اعلام این خبر افزود: 7 مرحله از مراحل بازسازی خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) تقریبا به اتمام رسیده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر اظهار کرد: نجاری ضریح خیمه‌گاه صد در صد به اتمام رسیده، قلم‌زنی بدنه نقره است و از یک تن نقره استفاده شده که 600 کیلوگرم آن خریداری شده و 400 کیلوگرم دیگر نیز تا هفته آینده به دست ما می‌رسد.

مطاف افزود: تاج اصلی ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) در اصفهان توسط متخصصین، روکش طلای زرد شده است.

وی با اشاره به اینکه داخل ضریح خیمه‌گاه 40 تا 45 درصد در اصفهان خاتم‌کاری شده، تصریح کرد: مرحله مشبک‌کاری ضریح نیز از هفته آینده شروع می‌شود که این کار 2 ماه به طول می‌انجامد.

وی در پایان گفت: تا 2 یا 3 ماه آینده طی مراسمی باشکوه ضریح خیمه‌گاه ابوالفضل(ع) بعد از گذر از شهرهای بوشهر، خوزستان و ایلام به کربلا منتقل می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر