سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۹۹۲
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان برای خدمات دهی به مردم، گفت:رفع مشکلات شهر چغادک با نگاه تکلیفی و جهادی دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر چغادک با تقدیر از زحمات فرماندار بوشهر و همراهی مدیران کل استان بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسات انجام وظیفه است و در این راستا باید به همدیگر کمک کنیم تا در انجام وظایفمان موفق باشیم و با همفکری وهم افزایی و برای انجام خدمت هرچه بهتر به عنوان یک تکلیف تلاش کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیری که دارای توانمندی، انگیزه، سلامت و صداقت باشد و وقت بیشتری می‌گذارد قطعاً می‌تواند از موفقیت بیشتری برخوردار باشد.

وی با اشاره به خصوصیات شهید سردار سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار مکتبی روشن بجا گذاشتند و این روحیه جهادی در چه زمینه‌ای باشد مهم نیست بلکه ممکن است در عرصه اجتماعی یا سیاسی یا اقتصادی و غیره باشد و باید با این نگاه خدمت کنیم که هر جا محروم‌تر هستند به آنجا خدمت بیشتری کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهر چغادک مردم مؤمن و عاشورایی دارد و وظیفه ماست که خدمت به این مردم را به طور ویژه داشته باشیم و با نگاه تکلیفی و جهادی برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر