شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۰۹۵
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم در مصاف با پارس جنوبی جم بازی خوبی ارائه و از همان ابتدا کنترل بازی را در دست گرفت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مهدی پاشازاده در نشست خبری بعد پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم افزود: بازیکنان شاهین با پاس‌هایی که در زمین حریف دادند به دروازه آنان نزدیک و در نیمه نخست ۲ گل وارد دروازه حریف کرد.

وی بیان کرد: تیم شاهین در در نیمه دوم نیز فرصت‌‏های گلزنی زیادی داشت اما فرصت سوزی بازیکنان مانع به ثمر رسیدن گل شد.

پاشازاده ادامه داد: شاهین امشب بدرستی دفاع کرد و حتی شانس تک به تک نیز به تیم حریف نداد و در مقابل بازیکنان تیم پارس جنوبی جم نیز  با ضربه ایستگاهی می‌خواستند به تیم ما فشار بیاورند که بدرستی حمله‌های آنها را دفع کردیم.

وی گفت: در این بازی نسبت به بازی با سایپا بهتر بودیم و در بازی آینده نیز بهتر از این بازی خواهیم بود.

پاشازاده در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز اظهار داشت: تیم داوری در این بازی یک سری خطاها را گرفتند که به نظرم خطا نبود و به اشتباه اعلام شد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: سه روز گذشته سخت‌ترین روزهای فوتبال من بود زیرا خواستند اسم من را خراب کنند.

پاشازاده ادامه داد: برخی به دنبال این بودند که حاشیه درست کنند ولی با این وجود قبل از بازی نیز اعلام کردم جنگ روانی آنها تاثیری روی من و تیمم نخواهد داشت.

وی یادآور شد: برخی نیز از سه روز قبل به بازیکنانم زنگ زدند که از طریق پلیس فتا پیگیر می‌شویم  و در مجموع نیز باید بگویم در این چند روز فقط من را ترور نکردند.

پاشازاده ادامه داد: ۲ هفته است این تیم را گرفتم و شاهینی که چهار و پنج تا از هر تیمی گل می‌خورد سه تا ضربه نمی‌توانستند پاس بدهند کاری کردم که به این خوبی بازی می‌کنند و خودشان را نشان می‌دهند.

وی افزود: نباید نتایج بازی را بیرون زمین رقم بزنیم  زیرا در این سه روز با اسم من بازی کردند و همه جوره به من تهمت زدند و از هر کاری برای تضعیف تیمم استفاده کردند.

پاشازاده ادامه داد: یکسری خبرنگاران نیز به این حواشی دامن زدند با این حال کسانی که این صحبت‌ها را با من و تیمم داشتند به خدا واگذار می‌کنم.

سیروس پورموسوی نیز همانند نشست خبری  پیش از بازی در نشست بعد از بازی نیز حاضر نشد.

شاهین بوشهر با این برد ۲۱ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

پارس جنوبی جم نیز با ۲۵ امتیاز به رده چهاردهم جدول سقوط کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر