دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت کردن حقوق مردم و دولت توسط مسوولان باید همواره مورد توجه قراربگیرد.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی احمدی روز یکشنبه آیین تودیع و معارفه مسوول منابع طبیعی شهرستان دیر افزود: مسوولان منابع طبیعی باید همواره مدافع حق دولت و ملت باشند تا خدای نخواسته حقی از فردی ضایع نشود.وی یادآورشد: تثبیت حاکمیت دولت بر عرصه های منابع طبیعی ازاهمیت خاصی برخوردار است که با اجرای طرح کاداستر اجرایی می شود.
کد خبر: ۷۴۳۷
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت کردن حقوق مردم و دولت توسط مسوولان باید همواره مورد توجه قراربگیرد.
به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی احمدی روز یکشنبه آیین تودیع و معارفه مسوول منابع طبیعی شهرستان دیر افزود: مسوولان منابع طبیعی باید همواره مدافع حق دولت و ملت باشند تا خدای نخواسته حقی از فردی ضایع نشود.

وی یادآورشد: تثبیت حاکمیت دولت بر عرصه های منابع طبیعی ازاهمیت خاصی برخوردار است که با اجرای طرح کاداستر اجرایی می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم شهرستان دیر در بخش مستثنیات اراضی منابع طبیعی دچار نوعی سردگمی و سرگردانی هستند که می توان با برنامه ریزی و مدیریت بهینه بخشی از نگرانی های آنا را برطرف کرد.

وی گفت: برای توسعه و پیشرفت منطقه و زمینه حضور سرمایه گذاران درشهرستان دیر بعنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه ام تلاش خواهم کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهرنیز گفت: منابع طبیعی در اجرای طرح های مسکن، سرمایه گذاری و تولید نقش اساسی ایفا می کند.

شریفی افزود: دراستان بوشهر سالانه سه میلیارد مترمکعب از نزولات آسمانی به شکل روان آب سرازیر دریا می شود که بهترین راه مهار آن اجرای طرح آبخیزداری و بیولوژیکی در قالب طرح درخت کاری است.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف صحیح آب یکی دیگر از کارهای اساسی برای جبران خشکسالی و تقویت سفره های زیرزمینی و الگوی کشت و آبیاری قطره ای است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در ارتباط با اجرای طرح کاداسترگفت: این طرح در دستور کار و پیگیری است و امسال 10 میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای اجرای این طرح اختصاص یافته است که برای اجرای کامل آن 70 میلیارد ریال نیاز است.

فرمانداردیر نیز در این نشست با بیان اینکه اراضی محدوده پارس شمالی باید تعیین تکلیف شود گفت: روستاهایی که در این محدوده قراردارند با مشکل طرح هادی روبروهستند.

حمزه اعتماد افزود: شهرستان دیردارای 400 پرونده کمیسیون ماده56 است که نیاز است با تامین هزینه به این پرونده ها خاتمه داده شود.

به گزارش ایرنا، وی یادآورشد: برای جلوگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی تقویت و جذب نیروی کارشناسی در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیر ضروری است.

دراین جلسه خلیل دوراهکی به عنوان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیر معرفی و از خدمات علیرضا منصوری قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر