يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تمثال شهدا در 600 نقطه استان بوشهر نصب می شود.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی صبح دوشنبه در نشست ساماندهی گلزار شهدای استان بوشهر با تاکید بر لزوم تکریم و احترام به شهدا و خانواده شهدا، اظهار داشت: از این تعداد 450 تمثال در نقاط روستایی و مابقی در نقاط شهری نصب خواهد شد.وی با تاکید بر تسریع در نصب تمثال شهدا، اضافه کرد: از 450 تمثالی که برای نقاط روستایی پیش بینی شده است 250 تمثال در فاز نخست و مابقی در فاز بعدی اجرا شود؛ البته زمانبندی آن به گونه‌ای باشد که با رعایت کیفیت، تمثال‌ها تا 22 بهمن آماده بهره برداری شوند.
کد خبر: ۷۴۴۵
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تمثال شهدا در 600 نقطه استان بوشهر نصب می شود.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی صبح دوشنبه در نشست ساماندهی گلزار شهدای استان بوشهر با تاکید بر لزوم تکریم و احترام به شهدا و خانواده شهدا، اظهار داشت: از این تعداد 450 تمثال در نقاط روستایی و مابقی در نقاط شهری نصب خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در نصب تمثال شهدا، اضافه کرد: از 450 تمثالی که برای نقاط روستایی پیش بینی شده است 250 تمثال در فاز نخست و مابقی در فاز بعدی اجرا شود؛ البته زمانبندی آن به گونه‌ای باشد که با رعایت کیفیت، تمثال‌ها تا 22 بهمن آماده بهره برداری شوند.

رستمی اظهار کرد: بنیاد شهید پیمانکاری انتخاب کند که با هزینه مناسب، تمثال هایی در شان و منزلت شهدا در کوتاهترین زمان اجرا کند و دفتر امور روستایی استانداری بر این امر نظارت داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: همچنین به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمثال شهدایی نیز که برای نقاط شهری پیش بینی شده تا 22 بهمن آماده شود.

وی با بیان اینکه راه‌های دسترسی به گلزار شهدا در مناطق روستایی در قالب طرح هادی آسفالت شود، گفت: بنیاد شهید لیست راه‌های دسترسی به گلزار شهدا در روستاها را برای اقدام در این زمینه به بنیاد مسکن ارائه کند.

رستمی تاکید کرد: بنیاد شهید با مدیریت پروژه های مربوط به گلزار شهدا، در اجرای این پروژه ها با رعایت کیفیت، تسریع کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر