دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کاپیتان تیم فوتبال ایرانجوان خورموج گفت: همه از گفتن مشکلات مالی فوتبال استان بوشهر خسته شدند و به نوعی این درد را تکراری می‌دانند اما نمی‌دانم گناه ما چیست که از این امکانات خدادادی نمی‌توانیم استفاده کنیم.به گزارش فکرشهر، مهدی تنو گفت: تیم ما لیاقت صدرنشینی دارد، اما به شرط آنکه مسئولان دشتی اندکی به فکر نماینده شهرستان باشند، 3 ماه است تمرین می‌کنیم و تاکنون تنها ده درصد قراردادهایمان را گرفته‌ایم آن هم با تلاش خانواده منفرد بوده که از همه چیز خود گذاشته‌اند تا تیم زنده بماند.
کد خبر: ۷۴۵۰
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: کاپیتان تیم فوتبال ایرانجوان خورموج گفت: همه از گفتن مشکلات مالی فوتبال استان بوشهر خسته شدند و به نوعی این درد را تکراری می‌دانند اما نمی‌دانم گناه ما چیست که از این امکانات خدادادی نمی‌توانیم استفاده کنیم.

به گزارش فکرشهر، مهدی تنو گفت: تیم ما لیاقت صدرنشینی دارد، اما به شرط آنکه مسئولان دشتی اندکی به فکر نماینده شهرستان باشند، 3 ماه است تمرین می‌کنیم و تاکنون تنها ده درصد قراردادهایمان را گرفته‌ایم آن هم با تلاش خانواده منفرد بوده که از همه چیز خود گذاشته‌اند تا تیم زنده بماند.

بازیکن ایرانجوان خورموج ادامه داد: با هر تیمی بازی می‌کنیم پسوند نفت، پتروشیمی و یا شهرداری یدک می‌کشد اما نماینده شهرستان دشتی تنهای تنهاست، تنها شغل و درآمد ما همین فوتبال است که البته قراردادهای ما به بیست میلیون هم نمی‌رسد، چند سال در تیم‌های پایه‌ای ایرانجوان بوشهر بازی کرده‌ام و 4 سال است در تیم دیار خودم ایرانجوان خورموج بازی می‌کنم، اما هنوز نگاهی به ما نمی‌شود.

تنو گفت: خیلی‌ها اعتقاد دارند فوتبال در استان بوشهر نفس‌های آخرش را می‌کشد، اما دوستان مسئول بدانند که بازیکن بااستعداد در استان وجود دارد. 80 درصد تیم ما بومی هستند و آن 20 درصد غیربومی هم با تمام توان برای تیم تلاش می‌کنند.

بازیکن ایرانجوان خورموج پیرامون عدم گلزنی تیمش و از دست دادن موقعیت‌های فراوان در مقابل شهرداری یاسوج گفت: عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های گذشته خانگی انرژی بچه‌های ما بالا برده بود، همین امر باعث شد تا کارمان گره بخورد که شکرخدا با تدبیر کادر فنی بالاخره به گل رسیدیم، هرچند داور مسابقه لحن مناسبی نداشت و رفتارش با ما خیلی تهاجمی بود.

وی ادامه داد: همه از گفتن مشکلات مالی فوتبال استان خسته شده‌اند و به نوعی این درد را تکراری می‌دانند، اما نمی‌دانم گناه ما چیست که از این همه امکانات و ثروت‌های خدادادی نمی‌توانیم استفاده کنیم و همچنان اندر خم یک کوچه هستیم.

بازیکن ایرانجوان خورموج در خاتمه گفت: خانواده منفرد و کادر فنی متشکل از آقایان ابولی، بهرمان و توپال یک تیم صمیمی و بدون حاشیه را در کنارهم قرار داده‌اند، با شرایط مالی که ما داریم مدعی ماندن بسیار سخت است، هواداران مثل همیشه در کنار ما باشند تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای شهرستان دشتی در کشور باشیم.

منبع: فارسش

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر