يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: رزمایش، تمرینات تاکتیکی و راهپیمایی شبانه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای هسته‌ای بوشهر در پارک لیان برگزار شد.به گزارش فکرشهر، عبدالرضا دشتی افزود: رزمایش، تمرینات تاکتیکی و و راهپیمایی شبانه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای هسته‌ای بوشهر یکشنبه شب در پارک لیان برگزار شد.دشتی اضافه کرد: مهارت‌های تاکتیکی و بالا بردن توانمندی‌های نیروهای بسیجی برای مقابله با بحران در مواقع اضطراری از اهداف این رزمایش بود.
کد خبر: ۷۴۵۲
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: رزمایش، تمرینات تاکتیکی و راهپیمایی شبانه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای هسته‌ای بوشهر در پارک لیان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا دشتی افزود: رزمایش، تمرینات تاکتیکی و و راهپیمایی شبانه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای هسته‌ای بوشهر یکشنبه شب در پارک لیان برگزار شد.

دشتی اضافه کرد: مهارت‌های تاکتیکی و بالا بردن توانمندی‌های نیروهای بسیجی برای مقابله با بحران در مواقع اضطراری از اهداف این رزمایش بود.

دشتی بیان کرد: راهپیمایی شبانه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای هسته‌ای بوشهر از محل این حوزه شروع شد و در پارک لیان به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش 4 دسته از پایگاه‌های مقاومت بسیج حضور داشتند که تمام اعضاء با ماموریت جدید خود آشنا شده و تمرینات را به نحو احسن و طبق برنامه به پایان رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر در پایان تصریح کرد: باید برای گسترش فرهنگ بسیجی در سطح جامعه و خصوصا در بین جوانان تلاش بیشتری صورت گیرد.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر