سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
یوسفی خبرداد: با تصویب هئیت مدیره شرکت ملی نفت ایران؛
فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام تصویب تبدیل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سازمانی درآمد – هزینه ای در هیئت مدیره شرکت ملی نفت، گفت: درآمد منطقه ویژه با احتساب...
کد خبر: ۷۴۸۵
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام تصویب تبدیل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سازمانی درآمد – هزینه ای در هیئت مدیره شرکت ملی نفت، گفت: درآمد منطقه ویژه با احتساب تعرفه های معمول مناطق تا حدود چهارصد میلیارد تومان نیز قابل تحقق است.

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی با اعلام این که موضوع تبدیل شدن منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سازمانی درآمد – هزینه ای در هیئت مدیره شرکت ملی نفت تصویب شد، گفت: از آغاز دوره مسئولیت در منطقه ویژه، تبدیل شدن این مجموعه به سازمانی درآمد – هزینه ای در دستور کار قرار گرفته است تا دیگر از بودجه دولتی استفاده نکرده و به لحاظ اقتصادی توجیه پذیر باشد.

مهدی یوسفی افزود: دلیل این تصمیم امکان توسعه زیرساختهای منطقه حتی در زمانهای کمبود بودجه ای بود و خوشبختانه هیئت مدیره شرکت ملی نفت نیز پس از بررسی جوانب کار در چند روز اخیر این موضوع را تصویب کرد و به این ترتیب سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به یک بنگاه اقتصادی تبدیل می شود.

وی یادآور شد: میزان درآمد منطقه ویژه فعلا کمتر از ١٠ میلیارد تومان و عمدتا از محل بازیافت هزینه است که با احتساب تعرفه های معمول مناطق تا حدود ٤٠٠ میلیارد تومان نیز قابل تحقق است.

به نوشته ی شانا، یوسفی تاکید کرد: البته با توجه به شرایط فعلی تولید و قیمتهای سال ٩٣ این میزان درآمد برای مدیریت این منطقه جوابگواست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر