يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۸۹۶
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با صدور حکمی سرپرست جدید بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان را منصوب کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با ابلاغ این حکم «شهرام جلال پور» به‌عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی در حوزه سلامت استان بوشهر ادامه خدمت خواهد داد.

به گزارش «فکرشهر»، جلال پور، جایگزین «زهره بجلی» شده که از مردادماه سال 1398 سرپرستی بیمارستان شهید گنجی را عهده دار شده بود ولی گفته می شود با شروع کرونا از اسفندماه سال گذشته، به بیمارستان نیامده است و همین امر، نارضایتی مردم و مسوولین را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش، «شهرام جلال پور»، از مدیران ستادی معاونت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی است و ریاست بیمارستان حضرت امیر(ع) گناوه و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را نیز در کارنامه دارد.

دکتر کشمیری در ابلاغ خود برای جلال پور چنین آورده است:

«احتراماً با توجه به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان منصوب می‌گردید، امید است تا با رعایت جهات شرعی و قانونی و سرلوحه قرار دادن راهبرد تدبیر، توکل و تلاش در زمینه ارتقاء کمی و کیفی با به‌کارگیری نیروهای متعهد، مجرب و کارآمد و با سازمان‌دهی هوشمندانه از تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، مجدانه کوشش نمایید، توفیق شما را در ارائه خدمت به مردم خوب و شریف منطقه از خداوند سبحان مسالت دارم.
جلال پور سوابقی نظیر سرپرستی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه، سرپرستی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس را در کارنامه فعالیت‌های اجرایی خود دارد.»

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر