دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۹۹۴
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افرایش شرجی هوا در استان خبر داد و گفت: در برخی ساعات دریا متلاطم می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در اغلب ساعات امروز بر روی دریا و همچنین در سطح استان جهت جریانات شمالی است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از فردا و طی روز پنج شنبه با تغییر جهت وزش باد و جنوبی شدن جریانات بر روی دریا و در سطح استان، رطوبت و شرجی هوا نیز افزایش خواهد یافت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب، دریا تا حدودی متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در ساعاتی از وقت امروز همراه با وزش باد و در برخی مناطق باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد امروز شمال غربی تا غربی و از فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز در فراساحل مناطق جنوبی ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل مناطق جنوبی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر