يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
افتتاح «رستاخیز» در برازجان
فکرشهر ـ لیلا بحرینی: بیست و دومین نمایشگاه علی بحرینی با عنوان «رستاخیز»، امروز ـ 6 شهریور ماه ـ در حسینیه مصلای نمازجمعه برازجان افتتاح شد...
کد خبر: ۷۵۰۳۸
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

فکرشهر ـ لیلا بحرینی: بیست و دومین نمایشگاه علی بحرینی با عنوان «رستاخیز»، امروز ـ 6 شهریور ماه ـ در حسینیه مصلای نمازجمعه برازجان افتتاح شد.

این نقاش و هنرمند دشتستانی در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» اظهارداشت: 10 اثر در اندازه دو در سه متر در نمایشگاه وجود دارد که همه آن ها با رنگ روغن کار شده است.

بحرینی با بیان اینکه برای هر اثر رستاخیز بین یک تا دو ماه زمان گذاشتم، افزود: هر تابلو، چهارمیلیون تومان هزینه برده است و تاکنون مجموعه رستاخیز در بوشهر و برازجان برپا شده است؛ قرار است اربعین در تهران نیز این مجموعه را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: نمایشگاه برای آن است که هنر دیده شود و من چندسالی است که در حوزه کارهای دینی فعالیت دارم.

بحرینی با اشاره به وجود مشکلاتی در برگزاری نمایشگاه با توجه به شیوع «کرونا»، گفت: سال های قبل، نمایشگاه این قدر خلوت نبود و در روز افتتاحیه بسیار شلوغ بود و چون این مجموعه به قصد محرم بود، ما با رعایت پروتکل های بهداشتی با توکل بر خدا آن را برگزار کردیم و اکنون مردم رعایت می کنند و حضور آن ها نیز کمرنگ شده است.

وی ادامه داد: در برگزاری این نمایشگاه، افراد مختلفی از جمله معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر، بسیج هنرمندان و سپاه امام صادق بوشهر و شهرداری و امام جمعه برازجان به  من کمک کردند و همه دست به دست هم دادند تا این مجموعه به این لحظه برسد و مردم بتوانند ببینند.

این هنرمند دشتستانی در پایان گفت: از مردم می خواهم با توجه به حساسیت هایی که وجود دارد، با رعایت پروتکل های بهداشتی به نمایشگاه بیایند و بازدید کنند؛ قطعا این نمایشگاه اثرات مثبتی دارد و باعث می شود جوانان به مطالعه تاریخ این مقطع از زمان مراجعه کنند و با فلسفه قیام عاشورا بیشتر آشنا شوند.

به گزارش«فکرشهر»، این نمایشگاه تا نهم شهریورماه، صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 18 الی 21 در حسینیه مصلای جمعه برازجان برای بازدید عموم، دایر است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
امروز کجاش جمعه هست؟ 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر