يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۰۴۴
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان یوشهر گفت: از سال ۹۲ تاکنون دولت تدبیر و امید ۲ هزار و ۳۵ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی این استان ساخت و به آنان واگذار کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا حاجیونی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در آیین عملیات اجرایی سه واحد مسکونی مددجویی زیر پوشش بهزیستی در شهرستان دیر افزود: ۲۲۵ واحد از این خانه‌ها به خانواده‌های با ۲ عضو معلول تحویل شده‌است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۱۰ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان بوشهر تحویل شد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر اظهارداشت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۱۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در استان بوشهر آغاز شد که سه واحد این شمار در شهرستان دیر احداث می‌شود.

حاجیونی ادامه داد: هر کدام از این واحدها  برای معلولان 50 متر و زنان سرپرست خانوار ۶۰ متر زیربنا دارد.

وی بیان کرد: اعتبار ساخت این واحدها را ۷۵ درصد بهزیستی و ۲۵ درصد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تامین می‌کنند و آورده مددجو نیاز نیست.

حاجیونی گفت: در زمان حاضر یکهزار و ۶۰۰ معلول و نیازمند برای دریافت مسکن در استان بوشهر در نوبت قرار دارند که اگر مشکل زمین برطرف شود این خانوارها صاحب مسکن خواهند شد.

فرماندار دیر گفت: با وجود محدودیت‌ها از سوی بدخواهان نظام اسلامی، توجه به محرومیت زدایی در دستور کار دولت قراردارد.

کریم علی حسنی افزود: از سال گذشته تاکنون ۳۰ واحد مسکونی مددجوی کمیته امداد سهم شهرستان احداث شده‌است که در هفته دولت هفت واحد تحویل مددجویان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر