يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۲۰۴
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:  باید با تمام توان و روحیه جهادی به مصاف مشکلات رفت، تا بتوان آنها را رفع و گره از مسائل مردم باز کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، عبدالکریم جمیری در دیدار با اعضای سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) گفت: یکی از عمده مشکلات ما در استان بوشهر، تهیه و توزیع کالاهای کشاورزی است که سیاست‌های آن باید اصلاح و در روند آن بازنگری شود.

جمیری با اشاره به مشکلات حوزه آبخیزداری در شمال استان افزود: پروژه سد چم شیر که می تواند تحولی در این حوزه ایجاد کند بدلیل عدم پیگیری ها در استان و سطح ملی در سال های گذشته متاسفانه تقریبا متوقف شده است که انجام این مهم باید با پیگیری جدی و تلاش مضاعف تسریع گردد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: ما با تمام توان از فرصتی که در اختیار داریم باید حداکثر استفاده را جهت خدمت رسانی انجام دهیم.

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم بیان داشت: در هر دولت و شرایطی که باشیم تنها یک چیز اهمیت دارد و آن حل مشکلات و معضلات مردم بدون در نظر گرفتن سلیقه ها و جریان‌های سیاسی است.

عبدالکریم جمیری در پایان افزود: هماهنگی بسیار خوبی میان نمایندگان استان بوشهر وجود دارد که با استفاده از این ظرفیت ویژه می توان بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع ساخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر