دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۳۴۰
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با هشدار به شهروندان در باره وقوع کلاهبرداری در معاملات و امور روزمره، از آنان خواست  برای انجام معامله (مانند املاک، خودرو، کالا) علاوه بر رعایت ضوابط قانونی و استعلام از دستگاه‌های مربوط با افراد مطلع و معتمد مشورت و در اماکنی امن و مطمئن اقدام به معامله کنند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، جوشن سهرابی افزود: همچنین شهروندان قبل از عضویت در هر شرکت و یا گروه و فعالیت اقتصادی (بازار بورس، شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای) تحقیقات لازم از افراد مطلع و معتمد انجام دهند.

وی عنوان کرد: همچنین قبل از ایجاد ضمانت برای دریافت وام، بدهی و آزادی زندانی که تعهد آور است باید عواقب در نظر گرفته شود.

سهرابی اظهار داشت: مراجعه نکردن به دستگاه خودپرداز برای دریافت وجه به عنوان برنده شدن در مسابقات، توجه نکردن به ظاهر موجه، وعده و صحبت‌های فریبنده افراد ناشناس و اطمینان از دیگر مورادی است که شهروندان باید آن را به طور جدی دنبال کنند.

وی گفت: به منظور انجام هر گونه خدمات مانند کارهای اداری، قضائی، اخذ، تعویض و یا تمدید گواهینامه  باید به طور حتم به مراکزی از جمله دفاتر خدمات الکترونیکی، پلیس بعلاوه ۱۰ و یا ادارات مربوط مراجعه و از رفتن به واسطه‌ها خودداری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر