دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: اجرای طرح های دفع پسماند ساحلی و روستایی در این استان در دستور کار قرار دارد.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی روز پنجشنبه در نشست با مسوولان شوراهای اسلامی شهرستان های استان بوشهر افزود: برای دفع پسماند ساحلی استان بوشهر امسال 20 میلیارد ریال مصوب شده است که در اجرای این طرح سواحل استان بوشهر از پسماند و زباله پاکسازی می شود.وی اضافه کرد: همچنین براساس طرح دفع پسماند روستایی، روستاهای استان بوشهر به دفع مکانیزاسیون پسماند مجهز خواهند شد.
کد خبر: ۷۵۵۴
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: اجرای طرح های دفع پسماند ساحلی و روستایی در این استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی روز پنجشنبه در نشست با مسوولان شوراهای اسلامی شهرستان های استان بوشهر افزود: برای دفع پسماند ساحلی استان بوشهر امسال 20 میلیارد ریال مصوب شده است که در اجرای این طرح سواحل استان بوشهر از پسماند و زباله پاکسازی می شود.

وی اضافه کرد: همچنین براساس طرح دفع پسماند روستایی، روستاهای استان بوشهر به دفع مکانیزاسیون پسماند مجهز خواهند شد.

معاون امورعمرانی استانداری بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کردک با توجه به اینکه آب مصرفی با خطوط طولانی آبرسانی وارد شهرها و روستاهای این استان می شود، شوراهای اسلامی روستایی در زمینه مصرف بهینه آب از سوی روستاییان فرهنگ سازی کنند.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی علاوه برعمران و آبادانی شهرها و روستاها در فرهنگ سازی در حوزه های گوناگون جامعه نقش آفرینی کنند.

رستمی، بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز درشهرها و روستاها تاکیدکرد و بیان کرد: اکنون برخی افراد سودجو در پدیده زمین خواری اقدام می کنند که باید نسبت به حفاظت ازاراضی ملی و بیت المال اقدامات لازم انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر