دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۶۱۳
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با  اتوجه به استقبال خوب هنرمندان مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات که دبیرخانه آن در این اداره کل مستقر است یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فاطمه کرمپور به رسانه‌ها اعلام کرد: با صدور فراخوان این جشنواره برای بار دوم در ۱۰ تیر ماه امسال ۵۰۰ اثر در  بخش های نماز، انیمیشن، داستانی، مستند و نماهنگ به دبیرخانه جشنواره فیلم آیات قرآنی ارسال شد که ۱۸۰ اثر از آنها به نماز پرداخته است..

وی یادآورشد: اولین فراخوان این جشنواره ملی آذر ماه سال گذشته منتشر شد و با تمدید مهلت آثار علاوه بر شرکت ۱۰۰ درصدی استان‌ها، شمار آثار ارسالی نیز افزایش یافت.

کرمپور اظهارداشت: علاقمندان می توانند تا پایان این تاریخ، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در انجمن سینمای جوانان دفتر بوشهر به آدرس بوشهر، خیابان عاشوری کوچه بهارستان ۲۲ و کدپستی۷۵۱۵۸۴۸۳۴۵  ارسال کنند.

وی گفت: شرکت همه‌ فیلمسازان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه کنندگان بخش خصوصی در این جشنواره آزاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: جشنواره ملی فیلم آیات قرآنی برنامه‎‌ای اثرگذار است و آمار و نتایج دوره‌های قبلی این جشنواره نشان دهنده علاقه اقشار مختلف جامعه است.

پیش از این قرار بود آئین اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلم آیات قرآنی، فروردین ماه ۹۹ برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مهم مهر ماه سال جاری در بوشهر برگزار خواهد ‌شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر