جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه درمانی به مردم و در راستای طرح تحول نظام سلامت دهکده سلامت در استان بوشهر ایجاد می‌شود.به گزارش فکرشهر، دکترمصطفی سالاری در نشست با مسئولان و سرمایه‌گذاران با بیان اینکه استان بوشهر دارای فرصت‌های گوناگونی در بخش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری است گفت: سواحل زیبای خلیج فارس در استان بوشهر فرصت‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم کرده است.
کد خبر: ۷۵۶۵
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه درمانی به مردم و در راستای طرح تحول نظام سلامت دهکده سلامت در استان بوشهر ایجاد می‌شود.
به گزارش فکرشهر، دکترمصطفی سالاری در نشست با مسئولان و سرمایه‌گذاران با بیان اینکه استان بوشهر دارای فرصت‌های گوناگونی در بخش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری است گفت: سواحل زیبای خلیج فارس در استان بوشهر فرصت‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات و تسهیلات لازم به سرمایه گذاران در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌شود افزود: سرمایه‌گذارانی که قصد فعالیت اقتصادی، خدماتی و عام‌المنفعه دارند ضمن اینکه امکانات لازم زیرساختی در اختیار آنان قرار می‌گیرد، از آنان در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون حمایت و پشتیبانی می‌شود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه واگذاری زمین برای امور سرمایه‌گذاری اجاره به شرط تملیک است ادامه داد: سرمایه‌گذارانی که اعلام آمادگی در امور مختلف می‌کنند ابتدا اراضی مورد نظر به صورت اجاره‌ای در اختیارآنان قرار می‌گیرد و سپس پس از بهره‌برداری آن اراضی تملیک آنها می‌شود.

دکترسالاری با اشاره به اینکه ورودی شهر بوشهر چشم‌انداز زیبای برای ساخت هتل دارد خاطرنشان کرد: اولویت در مرکز استان بوشهر هتل، بیمارستان و سپس دیگر طرح‌های مورد نظر است.
به گزارش پرتال استانداری، وی با بیان اینکه پارک تفریحی در ساحل بوشهر ایجاد می‌شود افزود:40 هکتار زمین برای ایجاد پارک تفریحی اختصاص یافته است که در فاز نخست 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود.
استاندار بوشهر از ساخت دهکده سلامت در مرکز استان خبرداد و گفت: برای  استقرار مراکز درمانی دولتی و بخش خصوصی در یک مکان مشخص، دهکده سلامت در مرکز استان بوشهر ایجاد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر