جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به حجم مراجعه بیماران به مرکز استان 400 تخت فعال موجود جوابگو نیست و این شهر به 500 تخت بیمارستانی دیگر نیاز دارد.به گزارش فکرشهر، علیرضا رییسی روز جمعه در نشست با سرمایه گذاران امور درمانی افزود: استان بوشهر دارای زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری در حوزه درمان است که از سرمایه گذاران این بخش حمایت های لازم انجام می شود.وی تصریح کرد: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی دراجرای طرح های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان به طور ویژه حمایت و پشتیبانی می کند.
کد خبر: ۷۵۶۶
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۵

فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به حجم مراجعه بیماران به مرکز استان 400 تخت فعال موجود جوابگو نیست و این شهر به 500 تخت بیمارستانی دیگر نیاز دارد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا رییسی روز جمعه در نشست با سرمایه گذاران امور درمانی افزود: استان بوشهر دارای زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری در حوزه درمان است که از سرمایه گذاران این بخش حمایت های لازم انجام می شود.

وی تصریح کرد: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی دراجرای طرح های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان به طور ویژه حمایت و پشتیبانی می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با تاکید براینکه سرمایه گذاری تنها مربوط به بخش اقتصادی نیست بیان کرد: با توجه به ظرفیتهای حوزه بهداشت و درمان استان بوشهرزمینه سرمایه گذاری در این بخش وجود دارد.

وی افزود: 14 هزار متر مربع زمین به سرمایه گذار ساخت بیمارستان در مرکز استان واگذار می شود و هم اکنون این اراضی جانمایی شده که در کوتاه ترین زمان واگذار می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهرادامه داد: برای ارتقاء طرح تحول نظام سلامت تمام مراکز درمانی استان بوشهر به پزشکان متخصص مجهز شده اند.

وی یادآور شد: هم اکنون 62 پزشک متخصص در رشته های مختلف تخصصی وارد استان شدند و در شهرستان ها مشغول به کار شدند.

رییسی گفت: در برخی از رشته ها پزشکی در کشور کمبودهایی وجود داشت اما با پیگیری های مکرر تعداد قابل توجهی متخصص وارد استان بوشهر شدند و هم اکنون استان تنها در دو رشته چشم پزشکی و ارتوپدی با مشکل مواجه است.

وی افزود: این تیم از پزشکان و متخصصان در رشته های آسیب شناسی، ارتوپدی، بیهوشی، بیماری های اعصاب، داخلی، عفونی، قلب، پوست، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، چشم، رادیولوژی، روانپزشکی، طب اورژانس، طب کار، کودکان، گوش و حلق و بینی و زنان و زایمان تشکیل شده است.

مجری طرح های سرمایه گذاری در بوشهر گفت: در کنار فعالیت های سرمایه گذاری در امور هتل و پرورش آبزیان بیمارستان مجهز و پیشرفته در مرکز استان بوشهر با مشارکت خیران در بوشهر ساخته می شود. 

عبداللطیف حسن الصراف اظهار کرد: هتل الغدیر مشهد با 300 اتاق از بزرگترین هتل های مشهد مقدس است که با سرمایه گذاری 30 میلیون دلار ساخته شده است.

وی با اشاره به ساخت هتل در کشور سوریه گفت: هتل 100 اتاقه سیده زینب(س) سوریه اکنون عملیات ساخت آن تمام شده که در ساخت این هتل که دارای امکانات لازم و پیشرفته است 10 میلیون دلار سرمایه گذاری شده است.

مجری طرح های سرمایه گذاری در بوشهر از ساخت مدرسه در کویت ویژه ایرنیان مقیم کشور کویت خبرداد و گفت: دراین کشورمرکز آموزشی ویژه ایرانیان ساخته شده است و اکنون از آن استفاده می کنند.

حسن الصراف با اشاره به تمایل سرمایه گذاری در بوشهر گفت: در سفر به بوشهر سه طرح مهم و زیربنایی در امور اقتصادی، درمانی و هتلی برای ساخت بررسی می شود.

وی با بیان اینکه بوشهرزیرساخت های لازم درامور سرمایه گذاری را دارد گفت: استقبال و حمایت استاندار بوشهر و سایر مسوولان از سرمایه گذاران حایز اهمیت است که زمینه رغبت سرمایه گذاری را در این استان افزایش داده است.

مجری طرح های سرمایه گذاری در بوشهراز ساخت هتل چهارستاره خبرداد و گفت: با توجه به مهیا بودن امکانات زیرساختی برای ساخت هتل، هتل 200 تختی در دو فاز ساخته می شود که در فاز نخست آن 100 تخت به بهره برداری می رسد.

حسن الصراف افزود: خیران و نیکوکاران برای این مهم آماده سرمایه گذاری هستند که برای این مهم تا یک ماه آینده تفاهم نامه اولیه در این حوزه با استاندار بوشهر منعقد می شود.

وی گفت: اکنون اراضی ساحلی در استان بوشهر برای پرورش آبزیان آماده واگذاری است که پس از طراحی های لازم عملیات سرمایه گذاری در این حوزه و صنایع وابسته به آن آغاز می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر