يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست اساتید، مربیان و مسئولان سبک شائولین خوجائو کونگ فو ایران در گناوه برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه سبک پنجه ببر در ایران تعیین شدند.به گزارش فکرشهر، رییس سبک شائولین خوجائو کونگ فو (پنجه ببر) ایران در پایان این نشست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در این نشست  شورای راهبردی شائولین خوجائو جمهوری اسلامی ایران را تشکیل دهیم.استاد علیرضا صفوی گفت: در این نشست که به مدت 3 ساعت به طول انجامید، همه اهداف سبک با ذکر اولویت تا پایان سال جاری مطرح و و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۷۶۰۹
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: نشست اساتید، مربیان و مسئولان سبک شائولین خوجائو کونگ فو ایران در گناوه برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه سبک پنجه ببر در ایران تعیین شدند.

به گزارش فکرشهر، رییس سبک شائولین خوجائو کونگ فو (پنجه ببر) ایران در پایان این نشست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در این نشست  شورای راهبردی شائولین خوجائو جمهوری اسلامی ایران را تشکیل دهیم.
استاد علیرضا صفوی گفت: در این نشست که به مدت 3 ساعت به طول انجامید، همه اهداف سبک با ذکر اولویت تا پایان سال جاری مطرح و و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صفوی بیان داشت: همچنین ارائه راهبردها، عملکرد و بررسی موانع و مشکلات بر سر راه رسیدن به این اهداف بیان و راهکارهای عملی برای محقق ساختن همه این هدف‌ها بررسی شد.
وی با اشاره به برخی برنامه های آتی این سبک ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در پرونده اجرایی سبک گنجانده شده که به ترتیب اولویت زمانی شامل برگزاری استاژ برای ترفیع سطح فنی مربیان و هنرجویان، برگزاری همایش رزمی در شهر بوشهر، برگزاری سومین دوره مسابقات کشوری، ارائه کارت هوشمند سبک و... است.

شائولین
صفوی اضافه کرد: در این نشست آقایان علی بیروتی و استاد رستم آشنا به عنوان مشاوران رییس سبک  شائولین خوجائو کونگ فو (پنجه ببر) در کشور منصوب شدند.
وی با بیان اینکه این نشست نیز با جمع بندی همه مطالب ارائه شده و سوال و جواب اعضا به پایان رسید، افزود: رستم آشنا دبیر هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر، بانو نرجس عباسپور رئیس‌ انجمن ووشو شهرستان گناوه و مسئول امور بانوان سبک در حوزه جنوب کشور، علی بیروتی شهردار پیشین گناوه، استاد خالد خلیلی رئیس‌ هیئت رزمی شهرستان گناوه و استاد خرمی مسئول سبک در استان بوشهر در این نشست شرکت داستند.
رئیس سبک شائولین خوجائو کونگ فو ایران در پایان گفت: همچنین دیگر اساتید و مربیان شرکت کننده در این نشست راهبردی آقایان پوردشتی مربی سبک و عضو هیئت رییسه انجمن ووشو استان بوشهر، فلاحتی و وطن مکانیان مربیان سبک در امام حسن و رییس انجمن ووشو شهرستان دیلم، منظم، خرمی، منصوری و غلامی مربیان سبک در گناوه و بانو سمیه احمدی بنیانگذار رزمی بانوان شهرستان گناوه، بانو دشتی زاده مسئول روابط عمومی سبک در استان و بانو شهابزاده و زارعی از مربیان این سبک در گناوه بودند.

گناوه قطب ورزش های رزمی در سطح کشور است

دبیر هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر نیز اظهار داشت: استاد صفوی برای ثبت کردن و به ثمررسیدن سبک شائولین خوجائو کونگ فو (پنجه ببر) تلاش بسیاری کردند و با سختکوشی و پیگیری مداوم توانستند این سبک را ثبت کنند.


رستم آشنا گفت: وی برای گسترش ورزش رزمی در جنوب ایران و به ویژه استان بوشهر با تمام جسم و جان تلاش می کند و از همه  شرکت کنندگان در این نشست می خواهم تا تا قدر این زحمات را دانسته و با تلاش هر چه بیشتر قدردان زحمات استاد باشند.
دبیر هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر در پایان گفت: بنده با تمام توانم در کنار شما اساتید، مسئولان و مربیان سبک پنجه ببر هستم و به جرات می گویم که گناوه قطب ورزش های رزمی در سطح کشور است.

برگزاری استاژ کشوری پنجه ببر به مدت چهار روز در آذرماه

مسئول امور بانوان سبک شائولین خوجائو کونگ فو (کونگ فو) در جنوب ایران نیز در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این نشست به منظور معرفی هیئت رییسه سبک پنجه ببر در ایران و اهداف و برنامه های آتی سبک برگزار شد.
استاد نرجس عباسپور گفت: همچنین  استاد صفوی بنیانگذار سبک در ایران در این نشست از ثبت انجمن ووشو در شهرستان بوشهر خبر دادند و اعضای هیئت رییسه سبک نیز تعیین و به سایر اعضا شرکت کنند معرفی شدند.
عباسپور با بیان اینکه استاد صفوی در این نشست از برگزاری استاژ کشوری به مدت 4 روز در آذرماه خبر داد، افزود: سبک پنجه ببر در ایران در راستای تنوع بخشیدن به برنامه های خود در سال جاری درصدد برگزاری اردوی تفریحی ورزشی در کشور گرجستان است.

قهرمانی در سایه رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای ورزش و منش پهلوانی باشد

مشاور سبک شائولین خوجائو کونگ فو (پنجه ببر) ایران نیز در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همیشه نگاه ویژه ای به مقوله ورزش و ورزشکاران داشته ام و در جمع شما ورزشکاران بودن را برای خود افتخار بسیار بزرگی می دانم.
علی بیروتی گفت: بدون هیچ چشمداشتی در خدمت شما ورزشکاران سبک پنجه ببر هستم و فقط انتظار من از شما پیروزی و قهرمانی در سایه رعایت اصول اخلاق حرفه ای ورزش و منش پهلوانی است.
بیروتی بیان داشت: من خوشبختی را حاصل تلاش و یاری بی چشمداشت به دیگران می بینم و همیشه از بودن در کنار شما ورزشکاران و همراهی شما احساس خرسندی و شادمانی دارم.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر