دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۲۱۴
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران هستیم و مهمترین نیاز امروز کشور داشتن روحیه همدلی و انسجام دوران دفاع مقدس است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عباس جمشیدی در نشست هیات امنای شهدای گمنام شهرستان بوشهر افزود: در شرایط حساس کنونی کشور نباید گرفتار مسائل حاشیه‌ای شد و از پرداختن به مشکلات مردم غفلت کرد.

وی بیان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس مهمترین بخش تاریخ ملت ایران است که همه دنیا با تمام ابزار خود علیه جمهوری اسلامی وارد کارزار شد اما با همت و یکدلی این ملت حتی یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند.

جمشیدی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس همه قشرها، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی خالصانه پای کار بودند و تاریخ ثابت کرده‌است هرجا همه با هم متحد و یکدل در صحنه حاضر بوده‌ایم موجب حیرت و تعجب دشمن شده‌ایم.

وی اظهارداشت: امروز از موزه و آثار شهدای گمنام می‌توان به عنوان یکی از عوامل بازدارندگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و جلوگیری از وقوع بحران‌ها بهره برد.

جمشیدی اضافه کرد: یادمان‌های شهدای گمنام پایگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان و محل مناسبی برای به نمایش گذاشتن اسناد انقلاب است.

فرماندار بوشهر گفت: این یادمان‌ها به عنوان موزه جنگ به شمار می‌روند که دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند با حماسه آفرینی جوانان هم سن و سال خود در۴۰ سال گذشته در راه دفاع از میهن آشنا شوند.

جمشیدی ادامه داد: خروجی کارهای فرهنگی یادمان‌های شهدا می‌تواند مفید واقع شود و نه تنها به شکل کار برای خادمی شهدا بلکه به عنوان یک مرکز فرهنگی و اجتماعی می‌توان از آن بهره برد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر