شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی فرمانداری دشتستان گفت: ایجاد و راه اندازی یک مرکز آموزشی همگانی برای مقابله و آموزش با بلایای طبیعی بویژه زلزله در دشتستان ضروری است.به گزارش فکرشهر، عبدالحیمد کریم آزاد درجلسه مدیریت بحران شهرستان دشتستان افزود: با توجه به اینکه شهرستان دشتستان از مناطق زلزله خیز کشور محسوب می شود فرهنگ سازی و برگزاری مانورها و آموزش های تئوری و عملی در زمینه زلزله ضروری است.وی اضافه کرد: آموزش و فرهنگ سازی از راهکارهایی مهم برای بالا بردن سطح آگاهی و کاهش تلفات ناشی از این زلزله و بلایای طبیعی درمیان مردم بویژه دانش آموزان است.
کد خبر: ۷۶۴۱
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: معاون عمرانی فرمانداری دشتستان گفت: ایجاد و راه اندازی یک مرکز آموزشی همگانی برای مقابله و آموزش با بلایای طبیعی بویژه زلزله در دشتستان ضروری است.

به گزارش فکرشهر، عبدالحیمد کریم آزاد درجلسه مدیریت بحران شهرستان دشتستان افزود: با توجه به اینکه شهرستان دشتستان از مناطق زلزله خیز کشور محسوب می شود فرهنگ سازی و برگزاری مانورها و آموزش های تئوری و عملی در زمینه زلزله ضروری است.

وی اضافه کرد: آموزش و فرهنگ سازی از راهکارهایی مهم برای بالا بردن سطح آگاهی و کاهش تلفات ناشی از این زلزله و بلایای طبیعی درمیان مردم بویژه دانش آموزان است.

وی بر رعایت نکات ایمنی در مانورها و توجه به امر فراگیری دانش آموزان در جریان برگزاری مانور و چگونگی راه های مقابله با حوادث تاکید کرد.

کریم آزاد گفت: تشکیل کارگروه های امداد و نجات درحوادث درهر دستگاه اجرایی به طور مجزا ضروری است.

در این نشست مقرر شد مانور زلزله در مدارس شهرستان دشتستان در هشتم آذر برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر