جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر : مسئول تربیت بدنی بسیج پایانه‌های نفتی خارگ از برگزاری مسابقات شنا در این جزیره به مناسبت هفته بسیج خبر داد.به گزارش فکرشهر، مرتضی علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار نخ نیوز ، با اشاره به برنامه‌های ورزشی پایانه‌های نفتی خارگ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: تربیت بدنی بسیج پایانه‌های نفتی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه خارگ و امور ورزش پایانه‌های نفتی ایران، یک دوره مسابقه شنا در رده‌های مختلف سنی بانوان را در خارگ برگزار کرد.
کد خبر: ۷۶۴۲
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

فکرشهر : مسئول تربیت بدنی بسیج پایانه‌های نفتی خارگ از برگزاری مسابقات شنا در این جزیره به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش فکرشهر، مرتضی علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار نخ نیوز ، با اشاره به برنامه‌های ورزشی پایانه‌های نفتی خارگ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: تربیت بدنی بسیج پایانه‌های نفتی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه خارگ و امور ورزش پایانه‌های نفتی ایران، یک دوره مسابقه شنا در رده‌های مختلف سنی بانوان را در خارگ برگزار کرد.

مسئول تربیت بدنی بسیج پایانه نفتی خارگ افزود: 80 نفر از خواهران بسیجی در این مسابقات در رشته‌های مختلف شنا شرکت کردند که جوایزی از سوی این واحد به افراد برتر اهدا شد، که در رشته زیر 10 سال مینا احسان‌پور مقام اول ، دینا علیپور مقام دوم و نگین شفیعی مقام سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی 11 تا 19 سال مبتدی شیدا رزمی مقام اول، غزل بارگاهی مقام دوم و مینا رضانیا مقام سوم را کسب کردند و در رده سنی 11 تا 19 سال پیشرفته شیما خواجه‌عیدی مقام اول، مهشید بارگاهی مقام دوم و مبینا گرگی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

علی‌پور با اشاره به مقام‌های رده‌های سنی بزرگسالان عنوان کرد: در رده سنی 20 تا 40 سال پرسیا نوشادی مقام اول، لیلا تمیمی مقام دوم و نینا مومنی مقام سوم را به دست آوردند و در رده سنی 40 سال به بالا معصومه حیدری مقام اول، ناهید میرزایی مقام دوم و صغری اسکندری مقام سوم را کسب کردند و در بخش کارمندان شاغل نیز آیناز وزیرزاده مقام اول، مریم پورنگ مقام دوم و راضیه دهقان مقام سوم را از آن خود کردند. در ماده 800 متر نیز هدیه علی‌پور مقام اول، محبوبه اشرفی مقام دوم و فرشته لوینه‌نسب مقام سوم را به دست آوردند.


ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر