يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار کنگان از اختصاص 48 میلیارد ریال برای آبرسانی و طرح هادی لاورده کنگان خبر داد.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عباس تبرکی صبح امروز در بازدید از روستای لاورده کنگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به توسعه و عمران روستاهای دوردست دارد و تاکنون اقدامات اساسی انجام شده است.وی افزود: سرکشی به روستاها به منظور شناخت مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم انجام می‌شود و امیدواریم رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۶۴۴
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: فرماندار کنگان از اختصاص 48 میلیارد ریال برای آبرسانی و طرح هادی لاورده کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عباس تبرکی صبح امروز در بازدید از روستای لاورده کنگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به توسعه و عمران روستاهای دوردست دارد و تاکنون اقدامات اساسی انجام شده است.

وی افزود: سرکشی به روستاها به منظور شناخت مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم انجام می‌شود و امیدواریم رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

فرماندار کنگان از تخصیص 48 میلیارد ریال برای آبرسانی و طرح هادی لاورده کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون تومان صرف پروژه آبرسانی و طرح‌های هادی به روستاهای لاورگل و لاورده می‌شود.

بخشدار مرکزی کنگان نیز هدف از این بازدید را رسیدگی به مشکلات اجرای طرح هادی روستایی و آبرسانی به روستاهای مذکور عنوان کرد.

محمود بشی گفت: اعتبار طرح آبرسانی به این مناطق بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل‌های مختلف است که امیدواریم به زودی تکمیل شوند.

بخشدار مرکزی کنگان افزود: مبلغ 2.5 میلیارد ریال نیز برای اجرای بخشی از طرح هادی روستای لاورگل و مبلغ 2.5 میلیارد ریال نیز برای اجرای بخشی از طرح هادی روستای لاورده اختصاص داده شده است.

بشی خاطرنشان کرد: در توزیع اعتبارات اولویت به ساخت مسیر مشکل دار روستاهای فوق‌الذکر داده شده که در منطقه کوهستانی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر