يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: سازمان دانش آموزی استان بوشهر زمینه برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس را در مدارس فرسوده فراهم کند.به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی در نشست هماهنگی برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با تاکید بر حساس شدن دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران بر موضوع مانور اظهار داشت: پیشگیری از بروز خسارت در جریان وقوع حوادث غیرمترقبه با آموزش، تمرین و مانور به حداقل می‌رسد و دستگاه‌های اجرایی باید برگزاری مانورها را جدی بگیرند.
کد خبر: ۷۶۴۵
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: سازمان دانش آموزی استان بوشهر زمینه برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس را در مدارس فرسوده فراهم کند.

به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی در نشست هماهنگی برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با تاکید بر حساس شدن دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران بر موضوع مانور اظهار داشت: پیشگیری از بروز خسارت در جریان وقوع حوادث غیرمترقبه با آموزش، تمرین و مانور به حداقل می‌رسد و دستگاه‌های اجرایی باید برگزاری مانورها را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر توجیه و آموزش مدیران مدارس استان در زمینه برگزاری مانور تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش، هلال احمر و سازمان بسیج دانش‌آموزی هماهنگی لازم برای آموزش دانش‌آموزان جهت برگزاری مانور ایمنی در زلزله مدارس انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقه و اهدا جوایز به دانش‌آموزان شرکت کننده در مانور زلزله و ایمنی در مدارس گفت: شعار امسال مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس بیان کرد: «آیا مدرسه من در مقابل زلزله ایمن است» می‌باشد.

مرادی اضافه کرد: دستگاه‌های مشارکت کننده در برگزاری مانور، فرم‌های ارزیابی مانور به همراه مستندات آن از جمله فیلم و عکس را به اداره کل مدیریت بحران ارسال کنند.

وی افزود: قبل از برگزاری مانور جلسه‌ای در مدرسه مورد نظر برای برگزاری مانور تشکیل شده و سناریوی مانور نیز با حضور دستگاه‌های مشارکت کننده تشریح شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر بر پوشش خبری مناسب این رویداد مهم و همچنین برقراری نظم و امنیت در محل برگزاری مانور و روان‌سازی ترافیک در حین برگزاری آن تاکید کرد.

مرادی یادآور شد: سازمان دانش آموزی استان بوشهر زمینه برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس را در مدارس فرسوده فراهم کند.

مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس به طور همزمان روز هشتم آذرماه در مدارس منتخب سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: پرتال استانداری بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر