يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۷۶۷۱۷
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان استان بوشهر گفت: هم اکنون ۳۲ واحد تولیدی در این شهرستان راکد است که در راستای تحقق شعار جهش تولید در سال جاری اولویت اصلی و برنامه‌ریزی‌ها روی فعال‌سازی این واحدها در کنار جذب سرمایه‌گذار جدید متمرکز شده‌است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، شهسوار قایدی افزود: طبق وضعیت موجود در شهرستان دشتستان ۱۳۲ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۹۲۰میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزارو ۹۴۰ نفر وجود دارد که از این شمار ۱۰۰ واحد تولیدی فعال و مابقی راکد است.

وی اضافه کرد: برای فعال سازی مجدد واحدهای صنعتی راکد اقدامات لازم با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در مرکز استان بوشهر در حال انجام است.

قائدی اظهارداشت: توزیع بسته‌های حمایتی دولت و تامین زیرساخت‌ها در شهرک و ناحیه‌های صنعتی برای حفظ فعالیت واحدهای فعال و آغاز به کار مجدد واحدهایی که تعطیل شده‌اند، ضروری است.

وی بیان کرد: در این ارتباط باید بسته‌های حمایتی براساس نیاز و بررسی کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی برای احیای واحدهای راکد و حفظ واحدهای فعال بین آنها توزیع شود.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت دشتستان یادآورشد: در نشست‌های رفع موانع تولید و کارگروه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری ضمن بررسی مشکلات موجود برسر راه فعال شدن واحدهای تولیدی راکد برای حمایت از واحدهای تولیدی فعال نیز قدم‌های موثری برداشته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر