يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: پنج نفر از سرنشینان خودروهای تریلر و پژو 405که در مسیر ارتباطی بندر دیلم به استان خوزستان گرفتار سیلاب شده بودند نجات یافتند.به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی شامگاه سه شنبه افزود:بر اثر لغزندگی جاده یک خودرو پژو 405 در جاده به سمت روستای مظفری شمالی جاده سیاه مکان دچار واژگونی شد که سه نفر از سرنشینان به صورت سطحی مجروح شده بودند.وی یادآورشد: این افراد به همراه خودرویشان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر به روستای مظفری شمالی منتقل شده اند و حال مجروحان نیز خوب است.
کد خبر: ۷۶۸۷
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: پنج نفر از سرنشینان خودروهای تریلر و پژو 405که در مسیر ارتباطی بندر دیلم به استان خوزستان گرفتار سیلاب شده بودند نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی شامگاه سه شنبه افزود:بر اثر لغزندگی جاده یک خودرو پژو 405 در جاده به سمت روستای مظفری شمالی جاده سیاه مکان دچار واژگونی شد که سه نفر از سرنشینان به صورت سطحی مجروح شده بودند.

وی یادآورشد: این افراد به همراه خودرویشان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر به روستای مظفری شمالی منتقل شده اند و حال مجروحان نیز خوب است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اضافه کرد: دو نفر از سرنشینان تریلر نیز که حوالی چهار راه بی بی حکیمه گرفتار سیلاب شده بودند نجات یافته اند .

وی با بیان اینکه خودرو تریلر نیز به مکان امنی منتقل شده است گفت: محور ارتباطی بندر دیلم به شهرستان های هندیجان و بهبهان استان خوزستان که بدلیل سیلاب دو طرفه شده بود با فروکش کردن آب یک طرفه و تردد با ترافیک آرام در حال انجام است.

مرادی افزود:هم اینک پلیس راهنمایی و رانندگی و عوامل راهداری در محور ارتباطی دیلم به خوزستان مستقر هستند و کنترل امور را در دست دارند.

وی یادآورشد: از سحرگاه تا عصر روز سه شنبه 115 میلیمتر بارندگی در شهرستان دیلم ثبت شده است.

مرادی با بیان اینکه تلفات جانی هنوز گزارش نشده است گفت: به دلیل آبگرفتگی و سیلابی بودن خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی شهرستان دیلم وارد شده است که پس از فروکش کردن آب کارشناسی خواهد شد.

مرادی افزود: به دلیل شدت بارندگی نوبت صبح مدارس در شهرستان دیلم نیز تعطیل شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر