شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد میزان بارندگی به حدی نیست که مدارس این استان در روز چهارشنبه تعطیل شوند.به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی افزود: تعطیلی مدارس منوط به بررسی نقشه های هواشناسی و تعیین میانگین بارش بین ساعت پنج تا هفت صبح روز چهارشنبه است.وی یادآورشد: با این وجود اگر در بامداد روز چهارشنبه تغییر وضعیتی در پیش بینی فعلی رخ دهد تعطیلی مدارس از طریق رایو بوشهردرساعت شش و سی دقیقه صبح اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۹۱
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد میزان بارندگی به حدی نیست که مدارس این استان در روز چهارشنبه تعطیل شوند.

به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی افزود: تعطیلی مدارس منوط به بررسی نقشه های هواشناسی و تعیین میانگین بارش بین ساعت پنج تا هفت صبح روز چهارشنبه است.

وی یادآورشد: با این وجود اگر در بامداد روز چهارشنبه تغییر وضعیتی در پیش بینی فعلی رخ دهد تعطیلی مدارس از طریق رایو بوشهردرساعت شش و سی دقیقه صبح اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اضافه کرد: هم اینک بارندگی در شهرستان دیلم قطع شده است و از شدت بارندگی در سایر شهرستان ها نیز کاسته شده است.

مرادی گفت: سامانه بارشی فعال در استان بوشهر درحال حرکت به سمت شهرستان های جنوبی این استان شامل کنگان و عسلویه است.

وی افزود: تاکنون تلفات جانی براثر سیلاب و یا آبگرفتگی در استان بوشهر گزارش نشده است اما بدلیل لغزندگی جاده ،چندین واژگونی خودرو به وقوع پیوسته که منجر به فوت نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر یادآورشد: بیشترین سرعت باد ثبت شده در روز و شامگاه سه شنبه با 135 کیلومتر مربوط به شهر بوشهر است.

وی گفت: مواج شدن خلیج فارس باعث خسارت به برخی از لنج های صیادی در شهرستان تنگستان شده است.

مرادی افزود:به دلیل آبگرفتگی و سیلابی بودن، خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی شهرستان دیلم وارد شده است که پس از فروکش کردن آب میزان خسارت کارشناسی خواهد شد.

وی یادآورشد: براثر آبگرفتگی و سیلابی شدن ،راه ارتباطی هفت روستای شهرستان دیلم با مرکز این شهرستان قطع شده است.

به نوشته ی ایرنا، مرادی اضافه کرد: با فروکش کردن آب راه ارتباطی دیلم به خوزستان که دو طرفه شده بود باند دوم نیز از زیر آب بیرون آمده و هم اینک آمد وشد در این مسیر با ترافیک آرام برقرار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر