جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۹۱۴
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: فراخوان ششمین اجلاس استانی نماز روز سه‌شنبه در آیینی با حضور شماری از مسئولان و فعالان رسانه‌ای در بوشهر منتشر شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر در این آیین گفت: اجلاس استانی نماز در استان بوشهر دی‌ماه برگزار می‌شود که نحو برگزاری آن به شرایط استان بوشهر در عرصه ویروس کرونا بستگی دارد.
 اسماعیل کاظمی افزود: مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد و همچنین بررسی جایگاه مدرسه، مسجد و خانه در معارف اسلامی از جمله موضوع‌های این اجلاسیه است.

وی ادامه داد: در برگزاری اجلاس استانی نماز نقش و جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت نیز مورد توجه قرار گرفته است.
کاظمی ادامه داد: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج فرهنگ نماز و نقش مسجد، مدرسه و خانه در ارتقای معرفت دینی نسل نو و رشد معنوی جامعه از دیگر موضوع ششمین اجلاس استانی نماز در استان بوشهر است.

وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در فراخوان اجلاس استانی و سراسری نماز گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آذر تعیین شده که پس داوری آثار از صاحبان آثار و مقالات برتر تجلیل و گزیده‌ای از آثار، تحقیقات و تالیفات منتشر می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر