جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی کنگان استان بوشهر گفت: در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه یک باند که مدتی در زمینه واردات کالای قاچاق از بنادر جنوبی این استان و ارسال به شهرهای گناوه و دیلم اقدام می کرد، دراین شهرستان شناسایی و متلاشی شد.به گزارش فکرشهر، سرهنگ کرم دشتیان روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: دراین عملیات 400 شلیف ( گونی های بزرگ) مملو از کالای قاچاق شامل مواد نیروزا، آتش زا (ترقه) گیرنده ماهواره به ارزش افزون بر20 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.وی اضافه کرد: دراین ارتباط شش نفر از اعضای باند دستگیر و چهار دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت این افراد توقیف شدند.
کد خبر: ۷۶۹۷
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی کنگان استان بوشهر گفت: در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه یک باند که مدتی در زمینه واردات کالای قاچاق از بنادر جنوبی این استان و ارسال به شهرهای گناوه و دیلم اقدام می کرد، دراین شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ کرم دشتیان روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: دراین عملیات 400 شلیف ( گونی های بزرگ) مملو از کالای قاچاق شامل مواد نیروزا، آتش زا (ترقه) گیرنده ماهواره به ارزش افزون بر20 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: دراین ارتباط شش نفر از اعضای باند دستگیر و چهار دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت این افراد توقیف شدند.

فرمانده انتظامی کنگان ادامه داد: براساس اعتراف افراد دستگیر شده قرار بود کالاهای قاچاق از بندرنخل تقی در شهرستان عسلویه بارگیری و به شهرستان دشتستان ارسال شود.

دشتیان گفت: پرونده متهمان به مقام های قضایی ارجاع شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر