يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۰۲۲
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۵

فکرشهر: سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر به همراه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از کادر درمان بیمارستان شهدای خلیج فارس تجلیل کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر صبح جمعه در این آئین اظهار داشت: سمن‌ها در دوران شیوع کرونا همواره پای کار بوده‌اند و خدمات گسترده‌ای را در کنار مدافعان سلامت ارائه کردند.

محمد مظفری به تداوم حمایت سمن‌ها از کادر درمان اشاره کرد و ادامه داد: تا نابودی کامل این ویروس و برگشتن حالت عادی به کشور سازمان‌های مردم نهاد در کنار مردم، و کادر درمان خواهد ماند.

وی با تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی و مدافعان سلامت در خدمات‌دهی به مردم در این شرایط خاص، افزود: این تلاش‌ها و ایثارها در تاریخ ایران به عنوان سند ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان به ثبت خواهید رسید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اضافه کرد: مردم قدردان زحمات و تلاش‌های کادر درمان هستند و هیچ‌گاه این خدمات را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: یقیناً این کارهای بزرگ پیش از مردم و جامعه از طرف خداوند در دفتر اعمال شما ثبت خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد از اولین روزهای شیوع کرونا در کنار کادر درمان برای خدمت آماده و فعال بوده، گفت: کارهای مهمی از سوی سازمان‌های مردم نهاد استان در راه مبارزه و پیشگیری از کرونا انجام گردیده است.

در این مراسم از مقام والای شهیده سرکار خانم زهرا رگبار تجلیل و از ۸۴ نفر از پرسنل بخش اورژانس به نمایندگی از سر تیم مرکز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر