يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۰۳۴
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: کلید حل معضل بیکاری عینیت بخشیدن به فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه جهش تولید است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کنگان افزود: اگر هدایت‌ها، راهبردها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ملاک عمل قرار می‌گرفت وضعیت معیشت و اشتغال امروز به این صورت نبود.

وی با اشاره به گرانی بی‌منطق در بازار اظهار داشت: یکی از راه حل‌های برطرف کردن مشکل گرانی جلوگیری از نگهداری غیر متعارف کالا در انبارها است.

محمودی ادامه داد: قوای مجریه و قضائیه باید با ورود جدی، جلوی این افسارگسیختگی قیمت اجناس را بگیرند و اوضاع اقتصادی را مدیریت کنند.

امام جمعه کنگان به مشکل مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که فاقد مسکن هستند و درآمد معمولی داشته باشند کمتر امید به خانه دار شدن دارند.

وی به نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اشاره کرد و گفت: در این نشست مشکلات مختلف شهرستان از جمله اشتغال، توجه به جامعه ورزش، حوزه سلامت و زیرساخت‌های شهری و روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که امیدوارم با نگاه مثبتی که مهندس خرمدل داشتند به این خطه توجه جدی شود.

محمودی با تسلیت اربعین حسینی و تبیین فرازهایی از زیارت اربعین گفت: قیام امام حسین (ع) نه تنها جامعه اسلامی‌ بلکه تاریخ بشری را بیدار و از جهل نجات داد.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت هفته وقف بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه، توسعه موقوفه‌ها و توجه جدی به نیت واقفان در این حوزه  تاکید و بیان کرد: کسانی که اجاره موقوفه‌ها را پرداخت نمی‌کنند غصب موقوفه کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر