يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۰۷۹
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳

فکرشهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهرگفت: فرایند گزینش و مصاحبه علمی ۴۹۱ داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان بوشهر از امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر مولایی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان امسال برای استان بوشهر ۲۹۸ نفر است وغیبت در مصاحبه به معنی انصراف داوطلب و حذف شخص از استخدام در آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: پذیرش تمام وقت در دانشگاه فرهنگیان تنها از طریق کنکور سراسری در ۱۷ رشته تحصیلی در کشور انجام می‌شود و هم اکنون دانشجو معلم‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در پنج  رشته مشغول به تحصیل هستند.

مولایی گفت: امسال پس از چند دهه سن ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ به ۲۴ سال افزایش یافت اما سایرشرط‌های ورود به این دانشگاه به قوت خود باقی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بیان کرد: تمام فرآیند مصاحبه و گزینش معرفی شده‌ها با اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مولایی تاکید کرد: رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک برای داوطلبان در هنگام ورود به محل برگزاری مصاحبه الزامی است.

فرآیند مصاحبه و گزینش معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تا ۲۵ مهر در پردیس علامه طباطبایی و دبستان سعادت انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر