يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، بیمارستان صحرایی تخصصی شهدای بخش بوشکان در روستای طلحه افتتاح گردید...
کد خبر: ۷۷۱۰
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج،  بیمارستان صحرایی تخصصی شهدای بخش بوشکان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در روستای طلحه افتتاح گردید.

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان در این آیین گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بسیج یک نوآوری توسط امام بود ، معنای واقعی نوآوری در این جمله همان موضوعی است که امروزه در کشورهای پیشرفته از آن به عنوان سرمایه اجتماعی در توسعه متوازن یاد می شود .

عادل دهدشتی افزود: بی نظیرترین نوع سرمایه اجتماعی را ما در سالهای دفاع مقدس از بعد مشارکت و حضور مردمی شاهد بودیم.

وی تصریح کرد : از ویژگی های بارز بسیج، همگانی و فراگیر بودن آن است لذا نباید اینطور تلقی گردد که بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان گفت : بسیج باید با شناخت و درک اقتضاعات، به وحدت در جامعه خصوصاً در این برهه از زمان که موضوع مذاکرات هسته ای را در پیش رو داریم کمک نماید.

وی با اشاره به اينكه تفكر بسيجي، تفكري است كه خدمت به محرومان و آحاد مردم را ترويج و اشاعه مي دهد، از دست اندرکاران برپایی بیمارستان صحرایی تقدیر نمود ،آن را کاری ارزشمند در راستای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار توصیف کرد .

 

سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز ضمن تبریک هفته بسیج و با عنوان این که بالا ترین نعمت سلامتی است، گفت: همه مردم ایران بسیجی هستند کاری که در حال حاضر در اینجا توسط بسیج جامعه پزشکی در حال انجام است کار بسیج برای بسیجیان است .
 
شایان ذکر است اين بيمارستان با همكاري دانشگاه علوم پزشكي استان، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر،  بخشداری بوشکان ،جمعیت هلال احمر استان ، مديريت درمان تامين اجتماعي استان، برپا شده است وخدمات پاراكلينيك، دندانپزشكي، ويزيت پزشكان عمومي و همچنين خدمات تخصصي از جمله چشم پزشكي، ارتوپدي، اطفال، داخلي، زنان و زايمان و بيماري هاي عفوني به مردم کم برخوردار اين منطقه ارائه می دهد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر