شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۱۴۲
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: خیران این استان از آغاز طرح آجر به آجر تاکنون ۲۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به امر مدرسه سازی کمک کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد مرادی یکشنبه در نشست هماهنگی با مسئولان بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی استان بوشهر در خصوص تفاهم نامه ساخت مدرسه ای به نام حضرت سید الشهدا در استان افزود: انتظار می‌رود این فعالیت‌ها تا پایان سال به ۵۵میلیارد تومان افزایش یابد.

وی بیان کرد: برای ساخت مدرسه ای به نام حضرت سیدالشهدا در استان، ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده که تا پایان ماه صفر خیران می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند نذرهای اربعین و پایان صفر را از طریق سایت  http://ajorbajor.ir/ بوشهر برای کمک به مدرسه‌سازی اهدا  کنند.

مرادی اظهار کرد: در این راستا، علاقه مندان به ساخت مدرسه، می‌توانند حتی با پرداخت هزینه یک آجر در این امر خیر مشارکت کنند.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: برکت کمک های کوچک مردمی در طرح "آجر به آجر"، نصیب کل جامعه می‌شود.

ذوالفقار عباسی فرد افزود: گروه های جهادی در ساخت مدارس یک و دو کلاسه، دیوار کشی و انجام تعمیرات و بهسازی فضاها و تجهیزات آموزشی اقدام‌های خوبی انجام داده اند و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس این فعالیت ها ادامه می یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر