شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۱۶۹
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در بازرسی‌هایی که ۶ ماه نخست امسال از نحوه عرضه کالا و خدمات اصناف این استان صورت گرفت ۲ هزار و و ۳۹۸ پرونده تخلف به ارزش ۷۹میلیارد و ۹۴۸میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، رضا جمالی به رسانه‌ها اعلام کرد: در این مدت ۴۷ هزارو ۵۷۸ فقره بازرسی‌ از واحدهای صنفی این استان انجام شد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۴درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر به اهمیت نظارت‌ها بر نحوه عرضه کالا و خدمات برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عنوان کرد: همچنین در این مدت یکهزار و ۳۸۱ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفت و منجربه تشکیل یکهزار و ۳۸۲ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۱میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال شد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور جلوگیری از قانون گریزی و تخلفات سودجویان بازار، بازرسی و نظارت‌ها برنحوه عرضه کالا و خدمات اصناف توسط  این سازمان بصورت مستمر و جدی در این استان اجرا می‌شود.

وی  یادآوری کرد: همه واحدهای صنفی این استان براساس تصمیم‌های ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت خود و مردم جامعه ملزم به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا مانند استفاده از ماسک و دستکش هستند.

جمالی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر