دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین اخبار کرونا؛
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ دوشنبه ۲۱ مهرماه ۳۱۲ نفر است...
کد خبر: ۷۷۱۷۱
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۸

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ دوشنبه ۲۱ مهرماه ۳۱۲ نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۵۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۷ مورد به کرونا قطعی است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۴۰ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه استان بوشهر ۱۵ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۲۱ مهر تأیید و اعلام شد گفت: متأسفانه در روزهای گذشته یک بانوی ۳۸ ساله تبعه افغانستان باسابقه بیماری قلبی عروقی، دو بانوی ۶۵ و ۶۶ ساله باسابقه دیابت و فشارخون بالا، یک آقای ۷۰ ساله باسابقه بیماری قلبی و یک نوجوان ۱۷ ساله با بیماری زمینه‌ای براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی عنوان داشت: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۱ مهرماه به عدد ۶۳۹ رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۸ نفر نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۳۸۲۴ نفر از هم استانی‌های ما به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۹۴۳۸ نفر به‌طورقطع از این بیماری بهبودیافته‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در سواحل از سوی مردم ازجمله استفاده نکردن از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ازجمله مشکلات ما است که ادامه این روند باعث فعال ماندن زنجیره انتقال می‌شود.

آخرین آمار کرونا در ایران، 21 مهر 1399

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت بروز و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲۷۲ تن از هموطنان به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۴ هزار و ۲۸۱ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۸ هزار و ۸۱۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۰۹ هزار و ۱۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود:  ۴۵۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون چهار میلیون و ۳۴۰ هزار و ۸۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در توضیح استانهای در شرایط قرمز بیماری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری گفت: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر