دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۲۱۳
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال دو هزار و ۳۹۸ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش ۷۹ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رضا جمالی بیان کرد: در نیمه نخست امسال از ۴۷ هزار و ۵۷۸ فقره بازرسی صورت گرفته، تعداد دو هزار و ۳۹۸ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش ۷۹ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال برای سیرمراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی فرستاده شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال از نظر تعداد بازرسی‌ها ۶۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره به اهمیت نظارت‌ها بر نحوه عرضه کالا و خدمات برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان عنوان کرد: در مدت زمان یاد شده هزار و ۳۸۱ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفته که منجربه تشکیل هزار و ۳۸۲ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال شده است.
 
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: این سازمان بر نحوه عرضه کالا و خدمات اصناف به صورت مستمر و جدی نظارت دارد تا بتوان از قانون گریزی و تخلفات سودجویان بازار جلوگیری کرد.
 
وی عنوان کرد: همه واحد‌های صنفی استان طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت خود و مردم جامعه ملزم به رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی مبارزه با کرونا نظیر استفاده از ماسک و دستکش و ... هستند.
 
جمالی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر