جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۲۸۹
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: تامین امنیت جانی و سلامت روانی کودکان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و هرگونه خطا در این زمینه قابل پذیرش نیست.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مجید خورشیدی روز چهارشنبه در نشست بررسی حادثه مرگ کودک ۱۱ ساله دیری افزود: مسئولیت وقوع هرگونه حادثه در زمینه کودکان و خردسالان متوجه دستگاه‌های‌های متولی است که باید امنیت این گروه سنی را در همه عرصه‌ها بیش از پیش تقویت و فراهم کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اعلام نظر مسئولان در باره علت مرگ این دانش‌آموز برای افزایش اعتماد عمومی مردم اضافه کرد: باید در پاسخ‌گویی به افکار عمومی در ماجراهای گوناگون قبل از ایجاد شبهه‌ها توجه ویژه‌ صورت گیرد زیرا اعتماد عمومی جامعه سرمایه مهم به شمار می‌رود و تقویت آن مهم است.

خورشیدی اضافه کرد: سکوت و اطلاع رسانی نکردن دقیق و شفاف پیرامون حوادث این چنینی سبب وارد شدن خدشه به اعتماد جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از مرگ دانش آموز ‪۱۱‬ ساله در شهرستان دیر استان بوشهر باید اطلاع رسانی دقیقی انجام می‌شد تا از ایجاد تبعات و شبهه‌ها جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر برضرورت نقش آموزش و پرورش، انجمن‌های اولیا و مربیان، بهزیستی و دستگاه‌های مددکاری دیگر در ایجاد محیطی امن و فارغ از آسیب برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

یک دانش آموز ۱۱ ساله اهل شهرستان دیر در هفته جاری به روش حلق‌آویز شدن با طناب دار فوت کرد که در فضای مجازی و رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر