سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: احداث یک اردوگاه و مرکز جامع فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی به صورت متمرکز برای استفاده معلولان، مددجویان و کارکنان بهزیستی با محوریت اجرای آن در شهرستان گناوه مصوب شده است.به گزارش فکرشهر، حسین اسدی زاده در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سفر اخیر معاونان وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور به استان بوشهر مصوباتی داشت که این اردوگاه یکی از آنها است.وی اظهارکرد: هم اینک بهزیستی چنین اردوگاهی در استان های جنوبی کشور ندارد و تنها دو نقطه از شهرهای شمالی دارای این مرکز است.
کد خبر: ۷۷۳۶
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: احداث یک اردوگاه و مرکز جامع فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی به صورت متمرکز برای استفاده معلولان، مددجویان و کارکنان بهزیستی با محوریت اجرای آن در شهرستان گناوه مصوب شده است.

به گزارش فکرشهر، حسین اسدی زاده در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سفر اخیر معاونان وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور به استان بوشهر مصوباتی داشت که این اردوگاه یکی از آنها است.

وی اظهارکرد: هم اینک بهزیستی چنین اردوگاهی در استان های جنوبی کشور ندارد و تنها دو نقطه از شهرهای شمالی دارای این مرکز است.

اسدی زاده افزود: با راه اندازی این اردوگاه همه استان های جنوبی کشور می توانند از امکانات و ظرفیت های آن بهره ببرند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: این اردوگاه در شهرستان گناوه با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های مناسبی دارد که با تامین زمین احداث خواهد شد و دراین زمینه فرماندار قول تامین آن را داده است.

وی بیان کرد: بمحض تامین زمین، عملیات اجرایی آن با تامین اعتبار از سوی مرکزبا توجه به اینکه به عنوان یک اردوگاه کشوری تلقی می شود، براساس شاخصه ها و استاندارد های کشوری انجام خواهدشد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: با راه اندازی این اردوگاه علاوه براینکه به عنوان یک پایلوتی برای همه استانها خواهد بود، بخش عمده ای از کمبودهای فضای تمرینی ورزشکاران معلول استان ازجمله ورزشکاران مدال آور گناوه در بازی های بین المللی برطرف خواهدشد.

وی گفت: راه اندازی این اردوگاه، اشتغال زایی و رونق به استان و شهرستان گناوه را نیز در بخش های مختلف به دنبال خواهد داشت.

شهرستان گناوه در 160 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر