يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس با حضور 10 هزار بسیجی در قالب 20 گردان در این استان آغاز شد.به گزارش فکرشهر، سردار فتح الله جمیری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس در دو مرحله در روزهای ششم و هفتم و 20 و 21 آذر در استان بوشهر برگزار می شود.وی اظهارکرد: در روزهای ششم و هفتم بسیجیان شهرستانهای دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، کنگان و عسلویه دراین مانور حضور دارند و در روزهای 20 و 21 آذر نیز 10 هزار نفر در قالب 20 گردان در شهرستانهای دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر، جم و خارگ حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۷۷۳۸
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس با حضور 10 هزار بسیجی در قالب 20 گردان در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، سردار فتح الله جمیری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس در دو مرحله در روزهای ششم و هفتم و 20 و 21 آذر در استان بوشهر برگزار می شود.

وی اظهارکرد: در روزهای ششم و هفتم بسیجیان شهرستانهای دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، کنگان و عسلویه دراین مانور حضور دارند و در روزهای 20 و 21 آذر نیز 10 هزار نفر در قالب 20 گردان در شهرستانهای دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر، جم و خارگ حضور خواهند داشت.

جمیری اضافه کرد: در این رزمایش عملیاتهای تخریبی، هلی برن، ضد هلی برن، امداد و نجات، پدافند دورادور و دفاع از ساحل برگزار و طرحهای ا متناسب با موقعیت هر شهرستان اجرا می شود. 

وی اضافه کرد: بالابردن توان بسیجیان برای تمرینات تاکتیکی، حفظ و انسجام نیروهای بسیج، تقویت در زمینه های امدادی، تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، هشدار به استکبار جهانی و به نمایش گذاشتن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیج از جمله اهداف رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس است.

جمیری گفت: تمهیدات ویژه ای در مسایل پشتیبانی، ترابری، فناوری و الکترونیک، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و پهباد و سایر تجهیزات برای بالابردن توان رزمی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: منطقه عمومی اجرای رزمایش آبی و خاکی عاشوراییان الی بیت المقدس در منطقه دلوار در نزدیکی محل رزم شهید رییسعلی دلواری با استعمار پیر انگلیس است.

جمیری اضافه کرد: عملیاتی بودن بسیج یکی از ابعاد مهم است که با برگزاری رزمایش های مختلف توانمندی، قدرت بازدارندگی، قدرتمندی و اثرگذاری نیروی مردمی بسیج را به رخ جهانیان می کشیم.

به نوشته ی ایرنا، وی با بیان اینکه تفکر بسیج در جامعه جایگاه خود را پیدا کرده است گفت: بسیج به عنوان مجموعه شناخته شده ای است که نام آن بر کمر دشمن لرزه وارد می کند و برای نظام جمهوری اسلامی به عنوان تکیه گاه و ستون محکمی تلقی می شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر