دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۳۸۳
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: با تدبیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته عرصه فعالیت برای خودرهای شوتی(تندرو) گریزان از قانون تنگ‌تر شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جابر پاپری پنج‌شنبه شب درگفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا با خودروهایی که با حرکت‌های غیرمسئولانه و غیرمنطقی خود باعث تضییع حقوق سایر رانندگان قانونمند می‌شوند به طور قاطعانه برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: بر حسب دستور فرماندهی انتظامی استان نشست‌های متعددی با مسئولان قضایی انجام شد که دستاورد آن به صورت چشمیگیری شامل حال رانندگان قانونمند می‌شود.

پاپری ادامه داد: چنانچه خودروهای شوتی در جاده مبادرت به حمل قاچاق یا تغییر وضعیت خودرو از جمله در آوردن صندلی و یا سرعت غیرقانونی مخاطره‌آمیز انجام می‌دهند در مرحله نخست حداقل یک هفته توقیف می‌شوند.

وی افزود: در مرحله دوم وقوع تخلف نیز خودروهای متخلف به دادسرا معرفی می‌شوند که در این راستا انتظار است رانندگان خودروها در رعایت قوانین نهایت اهتمام را داشته باشند.

پاپری تاکید کرد: از این پس با راننده‌های متخلف خودروهای شوتی (تندرو) در جاده‌های استان بدون اغماض برخورد می‌شود چون عملکرد بد این گروه از رانندگان باعث تضییع حقوق سایر راننده‌ها می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر