يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شرایط مطلوب مسکن و اشتغال و ازدواج و تردد معلولان در بوشهر فراهم شود.به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ولایت‌مداری یکی از ویژگی‌های مردم ایران اسلامی است که همواره و در همه شرایط پای اسلام و ولایت می‌مانند.وی در ادامه روز بسیج اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان همواره پیشتاز حمایت از انقلاب و نظام و ولایت بوده‌اند و در عرصه های مختلف همچوم دفاع مقدس و فتنه و جنگ نرم و . . . در خط اول دفاع بوده‌اند.
کد خبر: ۷۷۵۹
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شرایط مطلوب مسکن و اشتغال و ازدواج و تردد معلولان در بوشهر فراهم شود.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ولایت‌مداری یکی از ویژگی‌های مردم ایران اسلامی است که همواره و در همه شرایط پای اسلام و ولایت می‌مانند.

وی در ادامه روز بسیج اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان همواره پیشتاز حمایت از انقلاب و نظام و ولایت بوده‌اند و در عرصه های مختلف همچوم دفاع مقدس و فتنه و جنگ نرم و . . . در خط اول دفاع بوده‌اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیج در کنار دیگر نیروهای مسلح نقش مهمی در اقتدار و عزت و توانمندی دفاعی کشور داشته است، اضافه کرد: بسیج در میادین مختل حضور دارد و همواره منشا اثرات و برکات زیادی بوده است.

وی با اشاره به به مذاکرات هسته، با بیان اینکه آمریکا نیازمند اخذ توافق در این مذاکرات است، افزود: عدم توافق در این مذاکرات به ضرر آمریکا خواهد بود و ما نیز در این مذاکرات با پافشاری بر اصول خود، توافقات عاقلانه و عادلانه را می‌پذیریم.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای شکست مقاومت از طریق حمایت از گروه‌های تکفیری، تصریح کرد: جهان در آستانه تحول بزرگ قرار دارد و ما باور داریم که اسلامی پیروز است و همه گروه‌های مخالف اسلام نابود خواهند شد.

به نوشته ی مهر، وی در ادامه به جنایات آل خلیفه در بحرین اشاره کرد و اذعان داشت: نیروهای آل خلیفه به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم روحانی آزاده بحرینی حمله کردند ولی مردم بحرین فقط به دنبال اسلام واقعی هستند و همین خواسته‌ها آنها باعث شده تا آل خلیفه آنها را مورد آزار و اذیت قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به برخی از مشکلات معلولان اشاره کرد و افزود: با تلاش کمیته امداد و بهزیستی و دیگر نهادهای ذیربط باید شرایط مطلوب مسکن و اشتغال و ازدواج و تردد معلولان در بوشهر فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر