جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۴۳
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تقویت وحدت اسلامی بهترین راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح دوشنبه در جمع فعالان تبلیغی ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: الگوپذیری مسلمانان از سیره عملی پیامبر رحمت و مهربانی (ص) از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: آن حضرت بر اساس دستور خداوند «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود، با کفار و مشرکین با اقتدار می‌جنگید اما در عین حال در میان مسلمانان با عطوفت و مهربانی رفتار می‌کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم تقویت وحدت اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: مسلمانان با هوشیاری کامل و تقویت وحدت اسلامی توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنند و بهترین راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان، تقویت وحدت اسلامی است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) در عصر کنونی ندای وحدت را سر داد و از همه کشورهای اسلامی خواستند تا با تمسک به اسلام عزیز و قرآن کریم و با الهام گیری از درس‌های گران‌بهای قرآن کریم در یک صف واحد قرار بگیرند و ندای اسلام سر دهند.

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: امت اسلامی باید از اسلام به خوبی دفاع کنند، زیرا دشمنان اسلام با تمام قوا به مبارزه با اسلام برخاسته‌اند و با هر ابزاری که در اختیار دارند اعم از ظرفیت نظامی، فضای مجازی، تریبون‌های بین‌المللی و با سو استفاده از قدرت سیاسی درصدد هستند تا با اجرای سیاست اختلاف بینداز و حکومت کن به ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: دشمنان اسلام، مسلمانان را رو در روی هم قرار می‌دهند تا به اهداف خود دست پیدا کنند و همان طور که مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه‌ای که دارند همواره توصیه می‌کنند، مسلمانان باید با هوشیاری کامل و ایجاد وحدت در مقابل دشمنان اسلام قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه هر کسی در صدد ایجاد تفرقه و شکستن صفوف مسلمین هست به نفع دشمنان اسلام گام بر می‌دارد، ابراز داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت یک صدا بودن و انتخاب یک راه بر اساس دستورات اسلام برای مسلمانان مورد نیاز است.

حجت الاسلام سروستانی گفت: امروز شاهدیم که متأسفانه سرانه برخی کشورهای اسلامی در زمین دشمن قرار می‌گیرند و منابع مالی و اقتصادی خود را برای باج دادن به اربابانشان هزینه کرده و مشکلاتی را در منطقه ایجاد می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: امروز عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت به مسلمانان، و ضربه مهلکی به وحدت اسلامی است و دیری نخواهد گذشت که آنها از اقدام شأن پشیمان خواهند شد که آن روز دیگر برای آنان پشیمانی سودی ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر