يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۸۹
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: مراسم زنگ استکبارستیزی با حضور برخی مسئولان استانی در دبیرستان نمونه دولتی اتحاد بوشهر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: تبعید امام، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمع کثیری از دانش آموزان، سه حادثه مهم در تاریخ ۱۳ آبان انقلاب اسلامی رخ داده است.

علیمراد کرمی افزود: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر علیه استکبار جهانی است و ما به عنوان پیروان عدالت و شیعه امام علی (ع) همواره وظیفه داریم با استکبار و مستکبرین مبارزه و از مستضعفان حمایت کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه استکبار ستیزی یک مکتب است، بیان کرد: آینده متعلق به آن دانش آموزی است که مسیر و راه شهید حاج قاسم سلمیانی را طی می‌کند.

حجت الاسلام یوسف جمالی در این مراسم با بیان اینکه روز استکبارستیزی برای ما تنها یک نام و عنوان نیست، افزود: روز استکبار ستیزی برگرفته از مفاهیم عمیق قرآنی که یک مأموریت و رسالت را برعهده ما قرار داده است.

وی افزود: این راه ادامه دارد و آمریکا رو به است، این حرف ما نیست و حرف خودشان و اندیشکده‌های غربی آمریکایی است، لذا این نتیجه مقاومت و ایستادگی است.

اجرای گروه رزم نوازان سپاه امام صادق (ع)، خوانش دکلمه توسط دانش‌آموز دختر، تجلیل از دانش آموزان نخبه و برتر مدارس و همچنین به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی در پایان این مراسم از دیگر برنامه‌ها بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر