يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۲۰۷
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۲

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: 237 هزار نسخه الکترونیک در ۶ ماهه نخست سال جاری در مطب پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی بوشهر تولید شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی، دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اعلام این خبر گفت: در استان بوشهر ۱۸۱ پزشک عمومی ،متخصص و دندانپزشک طرف قرارداد تامین اجتماعی هستند که تمامی آنها در سیستم نسخه نویسی الکترونیک ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در ثبت نسخه الکترونیک جایگاه سوم کشوری را دارد اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در اجرای سیاست کلان کشور با هدف استقرار دولت الکترونیک طرح نسخه الکترونیک را در دست اجرا دارد که با اجرا شدن این طرح ضمن کنترل مصارف غیر ضرور، بستری مناسب را برای تشکیل پرونده الکترونیکی درمان بیمه شدگان سازمان فراهم می سازد.

دکترنویدی فرد ادامه داد: در حال حاضر در تمامی مطب های پزشکان طرف قرارداد این سازمان در استان نسخه الکترونیکی صادر می‌شود و سهم سازمان تامین اجتماعی از هزینه خدمات درمانی به صورت نقدی و60درصد سهم سازمان بابت حق ویزیت در ساعت 24همان روز به حساب پزشکان واریز می شود.

دکتر نویدی فرد اظهار داشت:هر نسخه ای که توسط پزشکان طرف قرارداد به صورت الکترونیکی ایجاد شود بدون ارائه دفترچه در داروخانه ها و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد امکان دریافت خدمت میسر می باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به عزم جدی سازمان برای حذف کامل دفترچه های کاغذی گفت: تولید نسخه در درمانگاههای طرف قرارداد سازمان نیز در دست اقدام می باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همکاری پزشکان طرف قرارداد در ثبت تمامی نسخه ها به صورت الکترونیک ظرف چند ماه آینده شاهد حذف کامل دفترچه‌های کاغذی در مطب پزشکان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر