شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۲۳۶
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تا پایان مهرماه ۳۶۰ واحد صنفی و صنعتی در استان به‌دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمپ شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی صمت، رضا جمالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان مهرماه امسال ۳۶۰ واحد صنفی در قالب گشت‌های مشترک بازرسی از اصناف با همکاری مرکز بهداشت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن نیروی انتظامی به عنوان متخلف پلمپ شده است.
 
وی همچنین به اجرای گشت‌های مشترک بازرسی به‌منظورمقابله با بیماری کرونا به صورت روزانه با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته از واحد‌های صنفی سراسر استان و شهرک‌ها، مناطق و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود: در ۸ ماه گذشته هزار و ۵۹۳ گشت مشترک بازرسی در استان صورت گرفته که از این تعداد هزار و ۵۴۹ فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال شده و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
 
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان ادامه داد: در همین زمینه بیش از هزار و ۱۲۰ مورد تذکر و یا اخطار کتبی به متصدیان واحد‌های صنفی استان داده شده و ابلاغ شده است.
 
وی همچنین عنوان کرد: در هفت ماه امسال ۵۶ هزارو ۶۲۷ مورد بازرسی از اصناف در سراسر استان صورت گرفته است که از این تعداد، دو هزار و ۸۱۷ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۸۸ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال و ارسال به تعزیرات حکومتی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر