سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۲۸۱
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص تیم به دلیل جدایی عمده بازیکنان فصل قبل حفظ سهمیه تیم در لیگ دسته یک اولویت نخست است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فراز کمالوند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط از روز اول حضور در بوشهر هدف تشکیل یک تیم آبرومند و حفظ آن در لیگ دسته یک است و با وجود علاقه زیاد به صعود  به لیگ برتر  اما تا نیم فصل پیش می‌رویم و در نقل و انتقالات نیم فصل با توجه به شرایط تیم تقویت خواهد شد تا شاهین به اهداف بالاتر و خوشحال کننده تری برسد.

وی بیان کرد: با توجه به محدویت وقت برای آماده‌سازی تیم شهردار و اعضای هیات مدیره و مجموعه باشگاه همراهی لازم برای هر چه بهتر بسته شدن تیم را داشتند.

سرمربی شاهین ادامه داد: مشکل اصلی این تیم خالی شدن کامل از بازیکنان سال گذشته است طوریکه تنها مصطفی احمدی از بازیکنان فصل گذشته در تمرین‌های این تیم حضور دارد.

کمالوند اظهارداشت: به این دلیل کار برای ما مشکل است که در ۲ هفته فرصت باقی مانده باید یک تیم جدید تشکیل بدهیم.

وی افزود: شاهین آخرین تیمی بود که وارد بازار نقل و انتقالات شد و اکنون با کمبود بازیکن برای جذب و نقل و انتقال مواجه شده‌است.

سرمربی شاهین بوشهر گفت: با همه این اوصاف سعی کردیم چند بازیکن با تجربه و کارآمد را در کنار بازیکنان جوان بوشهری از تیم‌های پایه‌ای باشگاه شاهین شهرداری جذب کنیم.

 کمالوند تاکید کرد: همچنین با وجود همه مشکلات معتقدم نباید زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم و  همه واقع بین باشیم و توقع ما مطابق با شرایط تیم باشد.

وی افزود: به هواداران شاهین قول می‌دهم با توجه به بضاعت موجود تمام تلاش‌مان را بکار بگیریم تا با نتایجی مناسب جایگاهی آبرومندانه برای تیم شاهین شهرداری بوشهر در پایان فصل رقم بزنیم.

کمالوند اظهار کرد: به دلیل محدویت زمان فصل بدن‌سازی و انجام بازی‌های دوستانه را از دست دادیم اما با هماهنگی مسئولان باشگاه در حال هماهنگی برای برگزاری اردویی برای تیم از روز شنبه هستیم.

وی گفت: در این فرصت علاوه بر تمرینات مراحل آزمایشات ایفمارک تیم نیز در تهران انجام و ادامه جذب بازیکنان هم در دستور کار داریم.

کمالوند اضافه کرد: شاهین در این اردو حداقل یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر