جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۳۵۷
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهرگفت: براساس تفاهمنامه منعقد شده با حامی مالی امتیاز لیگ برتری تیم فوتبال بانوان بوشهر در مرکز استان ماندگار شد.

به گزارش فکرشهر، امیرحسین محتشم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این امتیاز تیم فوتبال بانوان هیات فوتبال استان در آستانه واگذاری به شهرستان کنگان نیز پیش رفته بود که رایزنی‌های صورت گرفته و پیدا شدن حامی تیم در بوشهر ماندگار شد.

وی بیان کرد: حامی مالی و مالک جدید تیم فوتبال بانوان بوشهر علی چهارمحالی است که سابقه تیمداری در تیم فوتبال ساحلی ملوان گناوه را در کارنامه دارد.

محتشم اظهارداشت: امید است ماندن تیم در بوشهر پایانی بر دغدغه بانوان فوتبال دوست بوشهری باشد و در فصل جدید لیگ برتر شاهد درخشش آنها باشیم.

وی عنوان کرد: تیم فوتبال بانوان بوشهر چندین سال است که سابقه حضور در لیگ برتر را داراست و امسال نیز با حمایت مالی مناسب در دور جدید لیگ نماینده‌ای شایسته برای فوتبال استان بوشهر خواهد بود.

محتشم تاکید کرد: با وجود واگذاری تیم به بخش خصوصی هیات فوتبال استان همواره از این تیم حمایت و برای کسب موفقیت بیشتر در کنار آنها خواهد بود.

وی گفت: مالک جدید تیم یکی از مدیران شایسته است که با وجود تاخیر در آغاز تمرین‌های تیم نوید حضور درخشان تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر را داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر